liv Skrevet 21. september 2004 #1 Skrevet 21. september 2004 og det litt superraskt. Skal opp halv 6 :o :o :o :o . Hater å togpendle. Tror jeg skal kjøpe meg en sånn her.. Tror dere jeg vil få den godkjent som kjøretøy?
lille mor Skrevet 21. september 2004 #2 Skrevet 21. september 2004 Ja, kjøp en sånn. Kan jeg få prøve en tur da? Pliiiis.
liv Skrevet 22. september 2004 Forfatter #3 Skrevet 22. september 2004 selvsagt kan du få være med! Fikk forresten sove etter ca en time.. Så i natt har jeg sovet fra ca kvart over 2 til halv 6, og nå må jeg løpe til toget!
liv Skrevet 22. september 2004 Forfatter #5 Skrevet 22. september 2004 Når du skrev det var jeg framme alt da men eller takk, jeg skal snart reise tilbake så det er jo en liten tur det også
liv Skrevet 22. september 2004 Forfatter #7 Skrevet 22. september 2004 tusen takk. Jeg hadde en fin tur men jeg begynner å bli litt lei av å kjøre tog. Så kjedlig å stå opp så tidlig men det går over bare vi får flytta!
lille mor Skrevet 22. september 2004 #8 Skrevet 22. september 2004 I know. Jeg pendlet i nesten fem år, følte jeg bodde i bilen. :-x Sløsing med tid synes jeg. Men nå pendler jeg ikke mer og da kan jeg sløse bort tiden min her.
liv Skrevet 24. september 2004 Forfatter #10 Skrevet 24. september 2004 Bare frem til jul igjen med pendling. Som jeg gleder emg til å bli ferdig med det rotet der!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå