Gå til innhold

Noen med samme problem? Samsung S5

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Kjøpte meg ny mobil, Samsung S5.

Hadde først problemer med reklame som hele tiden poppet opp, og tok over mobilen min. Men fant heldigvis appen som forårsaket det til slutt, slettet den, og problemet er løst.

Men nå har det oppstått et nytt og irriterende problem.

Hver eneste gang jeg skal ringe en kontakt fra telefon-lista, så avbryter telefonen første oppringning, og så må man utføre hele prosedyren på nytt!

Blir litt som at hver gang man ringer på ringeklokka til noen, så funker den ikke første gangen man trykker.

Veeldig irriterende! Noen med samme problem? Som vet hva man kan gjøre?

Blir ganske frustrerende når man ringer flere folk hver dag, og at det alltid går vekk noen sekunder først til ingenting..

Har aldri hatt dette problemet med andre mobiler..

Anonymous poster hash: c7d56...f0f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg ville først prøvd å reboote telefonen ved å holde inne power knappen i flere sekunder.

hvis ikke det funker ville jeg prøvd å slette appcachen, det er litt mer komplekst

Skrevet

Fungerte dessverre ikke å holde power-knappen inne, kom bare opp spm om jeg ville slå den av, eller sette den i en annen modus.

Hvordan sletter man appcachen?

Skrevet

Ikke svar på spm ditt, men...Galaxy 5 er den største drittelefonen som noen gang er produsert. ALDRI før har jeg hatt så mye problemer...hater den og gleder meg til den er nedbetalt så jeg kan kjøpe ny..

Skrevet

Ikke svar på spm ditt, men...Galaxy 5 er den største drittelefonen som noen gang er produsert. ALDRI før har jeg hatt så mye problemer...hater den og gleder meg til den er nedbetalt så jeg kan kjøpe ny..

At du har hatt store problemer med akkurat din telefon betyr ikke at produktet i seg selv er noe ræl ;) Samsung kom klart best ut av testen det året den kom ut. Men tenk nå rasjonellt på dette...det produseres noen millioner Samsung telefoner i året og at det er noen tekniske problemer med noen innimellom, er jo rett og slett statistisk korrekt. Det har ingenting med at merke og selve telefonserien er ræva.

Ja jeg vet det er frustrerende å kjøpe en dyr telefon når den ikke virker som antatt. Men ettersom jeg har dyp, lang og god erfaring med salg og testing av telefoner, kan jeg si med klarhet at så høyt som 80-90% av alle problemer på telefoner er grunnet minnekort/3parts deler OG folks fullstendig ubrukelige tilnærming og bruk av produktet. Nesten alle tilfeller av reparasjoner og såkaldte `garantisaker` kunne vært unngått om kunden hadde ett minimum med teknisk insikt eller at man hadde stor nok respekt for produktet og hvordan man slanger den fra seg og bruker den.

Anonymous poster hash: 9529b...f62

• Liker 1
Skrevet

At du har hatt store problemer med akkurat din telefon betyr ikke at produktet i seg selv er noe ræl ;) Samsung kom klart best ut av testen det året den kom ut. Men tenk nå rasjonellt på dette...det produseres noen millioner Samsung telefoner i året og at det er noen tekniske problemer med noen innimellom, er jo rett og slett statistisk korrekt. Det har ingenting med at merke og selve telefonserien er ræva.

Ja jeg vet det er frustrerende å kjøpe en dyr telefon når den ikke virker som antatt. Men ettersom jeg har dyp, lang og god erfaring med salg og testing av telefoner, kan jeg si med klarhet at så høyt som 80-90% av alle problemer på telefoner er grunnet minnekort/3parts deler OG folks fullstendig ubrukelige tilnærming og bruk av produktet. Nesten alle tilfeller av reparasjoner og såkaldte `garantisaker` kunne vært unngått om kunden hadde ett minimum med teknisk insikt eller at man hadde stor nok respekt for produktet og hvordan man slanger den fra seg og bruker den.

Anonymous poster hash: 9529b...f62

Begge søstrene mine og 3 venninner har galaxy 5. Alle er like misfornøyde. Og det er det samme som er galt med alle. Har prøvd å gjenopprette til fabrikkinstillibger, reebote osv men null endring. Så jo jeg vil ta meg den frihet til å påstå det da jeg ikke kjenner en sjel som er fornøyd me 5ern :) virker som de bare har sendt den it i butikkene uten å produsere den ferdig?! En haug med bugs og telefonen er nesten ubrukelig.. jeg sverger til samsung galaxy altså, bare ikke 5ern :)
Skrevet

Begge søstrene mine og 3 venninner har galaxy 5. Alle er like misfornøyde. Og det er det samme som er galt med alle. Har prøvd å gjenopprette til fabrikkinstillibger, reebote osv men null endring. Så jo jeg vil ta meg den frihet til å påstå det da jeg ikke kjenner en sjel som er fornøyd me 5ern :) virker som de bare har sendt den it i butikkene uten å produsere den ferdig?! En haug med bugs og telefonen er nesten ubrukelig.. jeg sverger til samsung galaxy altså, bare ikke 5ern :)

Så du kjenner hele 5 personer som er misfornøyd med mobilen sin?

Hvis det skal være et reelt utvalg, bør vi vel heller spørre 1000 stk.

Skrevet

Har ikke slike problemer....heldigvis

Skrevet

Jeg har Galaxy 5 og er er kjempefornøyd. Jeg har hatt den i over ett år, har ikke hatt noe problemer. Kjenner 4 andre som også har den, ikke noe problemer.

Anonymous poster hash: 2f9dd...5f2

Skrevet (endret)

Så du kjenner hele 5 personer som er misfornøyd med mobilen sin?

Hvis det skal være et reelt utvalg, bør vi vel heller spørre 1000 stk.

Det finnes sikkert 100 andre som er misfornøyde. Så finnes det 100 som er fornøyde. Sånn vil det alltid være. Jeg snakker om MIN erfaring, ikke alle andres. Selvølgelig, kjempe bra for de som ikke har problemer, men jeg har det. Jeg syns telefonen er noe dritt, og det er faktisk ikke noe mer å diskutere :) Endret av tørkestativ

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...