AnonymBruker Skrevet 29. september 2015 #1 Skrevet 29. september 2015 Jeg er ny student her i byen og lurer litt på hvor jeg kan finne billige grønnsaker? Jeg var på Global Food ved Bystasjonen for litt siden, men jeg syntes ikke det var sånn superbillig. Jeg følte prisene var litt sånn som på Rema 1000. Det var altså ikke direkte dyrt - men om det finnes billigere(?) så tar jeg gjerne i mot tips Jeg har hørt om noen internasjonale matbutikker i nærheten av Sletten, har de godt utvalg og gode priser? Anonymous poster hash: 51427...0ba
AnonymBruker Skrevet 29. september 2015 #2 Skrevet 29. september 2015 Har egentlig ikke inntrykk av at disse butikkene er så mye billigere enn kjedene i Bergen. Anonymous poster hash: 6e903...3c7
AnonymBruker Skrevet 29. september 2015 #3 Skrevet 29. september 2015 Det er ikke billigere grønnsaker på innvandrersjappene i bergen, stort sett. Rema 1000 og Kiwi er nok det billigste du får det. Anonymous poster hash: e8821...881
AnonymBruker Skrevet 30. september 2015 #4 Skrevet 30. september 2015 Innvandrerbutikken oppe ved Sletten/Chicago har ok priser. Anonymous poster hash: ac261...4c9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå