AnonymBruker Skrevet 29. september 2015 #1 Skrevet 29. september 2015 Hvor lang ventetid har du opplevd før søknaden din ble ferdigbehandlet? Min ble registrert 20.aug, estimert ferdigbehandlet 24. sept. Fortsatt ikke ferdig, nå er jeg litt lei av å vente altså. Jada, vet at jeg ikke får gjort noe med det, men det er vel lov til å blåse ut litt frustrasjon?! Det står datoen er passert, og at det ventes behandlet snart... Men hva er egentlig snart? Anonymous poster hash: 81bde...5e8
lilla_orkide Skrevet 29. september 2015 #2 Skrevet 29. september 2015 (endret) Vet, skrivefeil i overskriften Og der forsvant anonymiteten Endret 29. september 2015 av lilla_orkide
AnonymBruker Skrevet 29. september 2015 #3 Skrevet 29. september 2015 Slik blir det desverre når søknaden blir sendt midt i verste rushet. Pleier ikke å gå seg til før medio oktober. Neste år anbefaler jeg å søke i mai, da er alt klart i juni og penger er på konto før skolestart. Har lært dette selv the hard way Anonymous poster hash: 9cf74...463
AnonymBruker Skrevet 29. september 2015 #4 Skrevet 29. september 2015 Et år fikk jeg ikke før i november! Bestemte meg i siste liten for å gå ett år til, og søkte derfor i august. Godt å ha en mor som hadde litt på sparekontoen da Anonymous poster hash: 90f10...869
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå