Gå til innhold

leopardmønster - er det in igjen?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Tittet litt i et par blader hos legen i dag, og fikk intrykk av at leopardmønsteret er her igjen - er det det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser sånn ut i butikkene i hvertfall.

Kjøpte meg en for en mnd siden. En leopard babydoll :tunge1:

Skrevet

Jeg så en av Europas fremste moteskribenter i London i helgen (London Fashion Week) og hun gikk i en heslig leopardmønstret frakk, orangerød lebestift og sort flosshatt... :o I siste Vouge ser jeg noenlunde samme antrekk og på en stilig modell ser det utrolig mye lekrere ut for å si det sånn..

Skrevet

Ånei ikke nå igjen.......!! :o

Har en gruuusom leopardmønstret tights liggende fra gamledager :o :o :o :o

Skrevet

Det blir ikke mindre stygt fordi det tilfeldigvis er in. Jeg synes det ser harry og billig ut, uansett mote :-?

Skrevet
Det blir ikke mindre stygt fordi det tilfeldigvis er in. Jeg synes det ser harry og billig ut' date=' uansett mote :-?[/quote']

Kunne ikke vært mer enig!!!

Gjest Anonymous
Skrevet

I enten det nye, inside eller mag stod det i et av de siste nummerne at klær med dyretrykk er UT, men.. De er jo masse leopardsaker og andre jungelklær i butikkene nå, så ikke vet jeg.. Annet enn at jeg ALDRI kommer til å ta på meg noe slikt.. For ja, det ser harry og billig ut!!

:hår:

Skrevet
I enten det nye, inside eller mag stod det i et av de siste nummerne at klær med dyretrykk er UT, men.. De er jo masse leopardsaker og andre jungelklær i butikkene nå, så ikke vet jeg.. Annet enn at jeg ALDRI kommer til å ta på meg noe slikt.. For ja, det ser harry og billig ut!!

:hår:

Da har i tilfelle det bladet en dårlig moteskribent!

Jeg er heller ikke akkurat begeistret for leopardmønster og har heller aldri eid et slikt plagg. Ikke alle moter man trenger å følge :kul:

Skrevet
Jeg er heller ikke akkurat begeistret for leopardmønster og har heller aldri eid et slikt plagg. Ikke alle moter man trenger å følge :kul:

Som om jeg skulle sagt det selv....

Skrevet
Det blir ikke mindre stygt fordi det tilfeldigvis er in. Jeg synes det ser harry og billig ut' date=' uansett mote :-?[/quote']

jupp.

Skrevet

Skriver under på denne.

Skrevet

Det er skikkelig "gammel, sliten bestemor på den bruneste puben i byen" hvis dere skjønner hva jeg mener... :tunge1:

Skrevet

Leopard er nok in igjen ja.

Det tar ikke helt av tror jeg, og jeg synes det kan være kult. Spørs hvordan plagget ser ut.

Tights er liksom ikke helt tingen føler jeg ..

Skrevet
Leopard er nok in igjen ja.

Det tar ikke helt av tror jeg, og jeg synes det kan være kult. Spørs hvordan plagget ser ut.

Tights er liksom ikke helt tingen føler jeg ..

Haha...tights er nok ikke helt tingen, det er riktig :hoho:

Men nå har det seg sånn at det vil se bedre ut på en spretten 20åring enn å en del av damene her inne som har passert 30.

Kult på oss yngre, harry og billig på de eldre...

Merkelig det der!

Skrevet

Hm, og jeg som kastet en dyremønstret veske for et par år siden i den tro at "nei, DETTE kommer aldri på moten igjen..." (ikke det at den var det da jeg kjøpte den heller tror jeg.) Hehe, tror jeg skal slutte å kaste stygge ting - virker som alt vi har forbannet i årevis kommer på banen igjen fortere enn vi aner... hvem vet - kanskje vi lusker rundt i tights alle som en neste høst...? ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...