Gå til innhold

Stor mage er ekkelt..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, jeg synes det er så masde ekle mennesker rundt omkring .Hva er det som gjør at folk ser ut som kuler der de går? Fytty rakkern for en mislykket art vi blir..

Anonymous poster hash: 4a0d4...f3f

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samfunnet som er lagt opp sånn vet du at bare et fåtall får noen slags trim i løpet av dagen. Skal man holde seg i form må man sette av tid og penger til det, så da blir det mange dvaske kropper rundt om kring. Ungdommen som vokser opp nå er verst syns jeg, veldig mange er overvektige av dem i forhold til hva foreldrene var.

Anonymous poster hash: 6ef77...f72
Skrevet

Samfunnet som er lagt opp sånn vet du at bare et fåtall får noen slags trim i løpet av dagen. Skal man holde seg i form må man sette av tid og penger til det, så da blir det mange dvaske kropper rundt om kring. Ungdommen som vokser opp nå er verst syns jeg, veldig mange er overvektige av dem i forhold til hva foreldrene var.

Anonymous poster hash: 6ef77...f72

Litt mage går ann. Men er så ekkelt å se på kulene som går rundt. Får de ikke gått på do eller? Men, det er faktisk lov å hoppe av et par holdeplasser før, gå litt ekstra osv osv..

Skrevet

Dømmende mennesker er jo en veldig fin ting.....  :(

Anonymous poster hash: 61954...ff1
  • Liker 5
Skrevet

Så heldig du er som ikke har det da. 

Min mage har jeg jobba og betalt for! ;) 

• Liker 1
Skrevet

Det er vanvittig mange overvektige mennesker å se over alt i dag. Ja, skikkelig store mennesker i alle aldre. Snakker ikke om de med bare noen kg for mye. Nei, jeg snakker om skikkelige tungvektere! Det er rett og slett trist å se. Hva er det som skjer i samfunnet, siden det har blitt så utrolig mange store mennesker med digre kulemager?

Det trenger ikke å koste mye tid og penger å holde seg litt i form. Det er bare å gå eller løpe en tur en halv times tid hver dag, samt å spise litt sunnere. Alle kan klare det, bare de gjør en innsats.

Anonymous poster hash: e1e93...bec
  • Liker 1
Skrevet

Det er vanvittig mange overvektige mennesker å se over alt i dag. Ja, skikkelig store mennesker i alle aldre. Snakker ikke om de med bare noen kg for mye. Nei, jeg snakker om skikkelige tungvektere! Det er rett og slett trist å se. Hva er det som skjer i samfunnet, siden det har blitt så utrolig mange store mennesker med digre kulemager?

Det trenger ikke å koste mye tid og penger å holde seg litt i form. Det er bare å gå eller løpe en tur en halv times tid hver dag, samt å spise litt sunnere. Alle kan klare det, bare de gjør en innsats.

Anonymous poster hash: e1e93...bec

Hva som skjer?

Vi er blitt en generasjon stillesittere som kan meske oss i all slags godsaker til en hver tid. Hvis du tar deg en tur i butikken, så ser du at alt usunt kommer i større og større forpakninger, f.eks så får man nå kjøpt 6-pk Cola for mindre enn hva man betaler for en 4-pk. Man får jumbo size poser med potetgull, ostepop o.l, og 3 tohundre grams sjokolader for prisen av 2. Vi spiser mer og mer hel-og halvfabrikata, og mindre rene, sunne råvarer. Man kan bestille en kjempediger pizza på døra omtrent når som helst, og mange drikker mye alkohol.

Mange trener på treningsstudio, men hvis man ikke spiser riktig, hjelper det lite. Hvis man skal ned i vekt/holde en slank linje, så har det du putter i munnen 80 % betydning. Trening alene holder deg ikke slank, men er selvfølgelig bra for deg likevel.

Skrevet

Ja, jeg synes det er så masde ekle mennesker rundt omkring .Hva er det som gjør at folk ser ut som kuler der de går? Fytty rakkern for en mislykket art vi blir..

Du får den garantert du også, så da blir du like ekkel og mislykket som mange andre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...