AnonymBruker Skrevet 29. september 2015 #1 Skrevet 29. september 2015 Om man skal tenke på alle, gi penger for all verdens saker osv osv, så får man hverken råd til å leve sitt eget liv eller tilbringe tid med de man er glad i. Jeg kjenner bare andres behov beg å bli sykt plagsomt. Nå har jo jeg mine saker som jeg støtter. Og jeg liker ikke andres lidelser. Men det er så irriterende at enkelte bare ikke skjønner hvor deres plass er, f.eks, folk som kommer til norge og begynner og voldta og skryter i avisene om hvor godt det er å leve i et land hvor en bare får og får og kan gjøre som man vil.. Hvordan kan disse tro at de er verdt det? De er vert hverken leiligheten de bor i eller pengene de får.Anonymous poster hash: 88913...12e
Gjest Gjest_Balian de Ibelin Skrevet 29. september 2015 #3 Skrevet 29. september 2015 Jo det er din skyld. Alt som skjer har skjedd og vil skje er din skyld. Du burde skamme deg
AnonymBruker Skrevet 29. september 2015 #4 Skrevet 29. september 2015 Føler meg nesten som et dårlig menneske, når jeg har folk på fb som sitter så og si hver dag og skriver om det de ga penger til, klær til og alt det gode de har gjort for andre. Men så er det meg da, som er mer skeptisk til hva jeg støtter og at pengene går dit de skal. Anonymous poster hash: 88913...12e
AnonymBruker Skrevet 29. september 2015 #5 Skrevet 29. september 2015 Jeg lurer på om du hadde tenkt på samme måten om du tilfeldigvis ble født i et fattig land med krig, sult og død. Og hvor de rike som lever i sin egen lille boble møter deg med holdningen om at det er din skyld, og at de verken vil gi deg noe eller unne deg noe av landets rikdom fordi bare at du eksisterer i deres land er nok til at de vil ha deg bort. Vi fortjener ikke vår rikdom når vi har blitt så grådige og egoistiske som dette. Dette må være så ille det kan bli før det går nedover. Anonymous poster hash: d2460...175
AnonymBruker Skrevet 29. september 2015 #6 Skrevet 29. september 2015 Jeg lurer på om du hadde tenkt på samme måten om du tilfeldigvis ble født i et fattig land med krig, sult og død. Og hvor de rike som lever i sin egen lille boble møter deg med holdningen om at det er din skyld, og at de verken vil gi deg noe eller unne deg noe av landets rikdom fordi bare at du eksisterer i deres land er nok til at de vil ha deg bort. Vi fortjener ikke vår rikdom når vi har blitt så grådige og egoistiske som dette. Dette må være så ille det kan bli før det går nedover. Anonymous poster hash: d2460...175 Deg om det, jeg vil ikke dele. Jeg bryr meg om barna mine. Anonymous poster hash: 595ee...f5c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå