AnonymBruker Skrevet 29. september 2015 #1 Skrevet 29. september 2015 Nå er jeg så lei av å prøve å finne kjærligheten... De siste mannfolka jeg har datet er for desperate etter å bare være ute etter sex! Han siste har jeg vært på ett par dater med. Første date var han veldig gentleman, vi hadde hyggelige samtaler og han var morsom. Etter å ha pratet litt prøvde han å få meg til sengs, da jeg heldigvis kom på en unnskyldning at jeg måtte gå. Jeg tenkte at han var jo hyggelig så ville treffe han igjen. Hver gang jeg traff han virket han mer og mer desperat, og jeg avviste høflig. Han ble kortere i meldingene og nesten uten kontakt ble vi likevel enige om ny date. Han prøvde fra første stund å komme i buksene mine, skikkelig desperat at han hadde så lyst på meg. Alt det fine jeg tenkte om han ble overveldet av en kvalmende følelse, jeg følte han ikke respekterte at jeg vil bli bedre kjent først. Endte med at han ble sur og skjønte ikke hvorfor jeg ikke ville ha sex, så da sa han det var sent og at han måtte hjem. Jeg vil jo gjerne vente til jeg føler meg klar for det, og kanskje være litt forelsket før jeg har sex. Er det virkelig sånn at menn forventer å ha sex nesten med en gang for så å bli kjent og forelsket etterpå? Begynner snart å tro det... Anonymous poster hash: e3c01...42f 14 2
Gjest Castielz Skrevet 29. september 2015 #2 Skrevet 29. september 2015 Tja, man vil jo ikke havne i vennefellen. Sex er en god måte å unngå det på! Men tipper du er som alle andre kvinner, og går etter feil menn.
Gjest Trollkarlen Skrevet 29. september 2015 #3 Skrevet 29. september 2015 Det er flere kvinner enn menn som er ute etter et seriøst forhold, spesielt i 20-årene. Dvs at noen kvinner blir sittende igjen med de mannfolka som bare vil ha sex.
Teethgrinding Skrevet 29. september 2015 #4 Skrevet 29. september 2015 Dessuten; sex er jo en del av dating. Skal man leke i sandkassen kan man ikke klage over at det er sand der. Det er legitimt å ville bli bedre kjent før man hopper i høyet, men man kan jo ikke vente i evigheter heller. Tre-fire dates er jo helt greit. Da har man vært seriøst på dater'n i en måned. Med litt intensiv probing bør man jo finne ut de viktigste tingene på den tiden. Startfasen er jo alltid intensiv, du har jo tid og anledning til å bestemme deg. Man kan jo ikke vente i et år heller. Tenk om man finner ut at man ikke passer sammen seksuelt i det hele tatt? Da er det greit å ikke ha kastet bort flere måneder på ikkenoe. Jeg skjønner TS's frustrasjon, men hun er samtidig veldig heldig. Hun er ønsket og hun har valgmuligheter. Det er verre for de som sitter der i ensomheten, slik en rekke unge menn faktisk gjør. Det er jo et luksusproblem TS har. Jeg skjønner dog at hun er redd for å bli brukt. Det vil jo også alltid være baksiden av å ha sex med noen i det hele tatt. Du er lett å bli lurt. Pro tip fra en seriøs herremann: Ta han med hjem til mamma og pappa og be de grille han. Da finner du fort ut hvor landet ligger. Det er enhver players akilleshæl. 9
AnonymBruker Skrevet 29. september 2015 #5 Skrevet 29. september 2015 Anonymous poster hash: 8b998...a67
AnonymBruker Skrevet 29. september 2015 #6 Skrevet 29. september 2015 Tja, man vil jo ikke havne i vennefellen. Sex er en god måte å unngå det på! Men tipper du er som alle andre kvinner, og går etter feil menn. Anonymous poster hash: bc9a6...a55 3
AnonymBruker Skrevet 29. september 2015 #7 Skrevet 29. september 2015 Dessuten; sex er jo en del av dating. Skal man leke i sandkassen kan man ikke klage over at det er sand der. Det er legitimt å ville bli bedre kjent før man hopper i høyet, men man kan jo ikke vente i evigheter heller. Tre-fire dates er jo helt greit. Da har man vært seriøst på dater'n i en måned. Med litt intensiv probing bør man jo finne ut de viktigste tingene på den tiden. Startfasen er jo alltid intensiv, du har jo tid og anledning til å bestemme deg. Man kan jo ikke vente i et år heller. Tenk om man finner ut at man ikke passer sammen seksuelt i det hele tatt? Da er det greit å ikke ha kastet bort flere måneder på ikkenoe. Jeg skjønner TS's frustrasjon, men hun er samtidig veldig heldig. Hun er ønsket og hun har valgmuligheter. Det er verre for de som sitter der i ensomheten, slik en rekke unge menn faktisk gjør. Det er jo et luksusproblem TS har. Jeg skjønner dog at hun er redd for å bli brukt. Det vil jo også alltid være baksiden av å ha sex med noen i det hele tatt. Du er lett å bli lurt. Pro tip fra en seriøs herremann: Ta han med hjem til mamma og pappa og be de grille han. Da finner du fort ut hvor landet ligger. Det er enhver players akilleshæl. Jeg likte faktisk dette innlegget! Spesielt sandkassemetaforen :D hahaAnonymous poster hash: 41ffa...79e 5
OPIgirl Skrevet 29. september 2015 #8 Skrevet 29. september 2015 Tja, man vil jo ikke havne i vennefellen. Sex er en god måte å unngå det på! Men tipper du er som alle andre kvinner, og går etter feil menn. Er det fordi det finnes bare feil menn? 2
AnonymBruker Skrevet 29. september 2015 #9 Skrevet 29. september 2015 Så mange menn som driver med ansvarsfraskrivelse. Er det rart vi damer ikke er så gira på å prøve å sjekke opp menn? Det er ufint og slemt å bruke damer bare fordi dere kan. Dere ødelegger så mange jenter på denne måten. Og når dere er lei av å leke med damer og ønsker noe seriøst, så møter dere bare motstand. Ikke så rart når dere har vært med på å ødelegge så mange damer Anonymous poster hash: 8b998...a67 13 3
fullførsetningen Skrevet 29. september 2015 #10 Skrevet 29. september 2015 Han er kanskje litt i overkant gira på sex, men hadde mannen ikke vist seksuell interesse hadde det også vært feil, og han hadde vært tafatt. Damned if you do, damned if you don't. 10
Gjest Gjest_Balian de Ibelin Skrevet 29. september 2015 #11 Skrevet 29. september 2015 Tja, man vil jo ikke havne i vennefellen. Sex er en god måte å unngå det på! Men tipper du er som alle andre kvinner, og går etter feil menn. Vennefellen finnes ikke. Det er ikke annet enn en idiotisk unnskylding guttevalper bruker fordi de ikke tåler at en kvinne\jente ikke vil ha sex med dem. 16
AnonymBruker Skrevet 29. september 2015 #12 Skrevet 29. september 2015 Vennefellen finnes ikke. Det er ikke annet enn en idiotisk unnskylding guttevalper bruker fordi de ikke tåler at en kvinne\jente ikke vil ha sex med dem. Her ser vi en skinnede hvit ridder som ikke har nedlagt mange jenter eller har mye erfaringer med det kvinnelige kjønn. Anonymous poster hash: 803c4...238 4
AnonymBruker Skrevet 29. september 2015 #13 Skrevet 29. september 2015 Her ser vi en skinnede hvit ridder som ikke har nedlagt mange jenter eller har mye erfaringer med det kvinnelige kjønn.Anonymous poster hash: 803c4...238 Som dame kan jeg si at du tar feil. Vi setter ikke menn i vennesonen fordi vi vil vise makt med sex. Men vi vil ikke ha sex med alle menn. Tro meg - vi ser ikke på en mann og tenker sex. Vi ser på en mann og tenker "han ser ut til å være snill" og om man også har lyst på sex med han, så er det en bonus. Anonymous poster hash: 8b998...a67 16
Gjest Gjest_Balian de Ibelin Skrevet 29. september 2015 #14 Skrevet 29. september 2015 (endret) Her ser vi en skinnede hvit ridder som ikke har nedlagt mange jenter eller har mye erfaringer med det kvinnelige kjønn. Anonymous poster hash: 803c4...238 Jeg er så langt i fra en hvit ridder som det kan komme. Jeg har har sex med nok kvinner. Jeg har det ikke som noe mål og ha sex med flest mulig. Vennezonen er og vil alltid forbli en tullete unnskyldning guttevapler bruker fordi de ikke tåler å bli avist. Endret 29. september 2015 av Balian de Ibelin 7
AnonymBruker Skrevet 29. september 2015 #15 Skrevet 29. september 2015 Damer går etter playere, og får hjertet knust gang på gang. Dere fortjener ikke noe bedre.Anonymous poster hash: 90849...e87 2
AnonymBruker Skrevet 29. september 2015 #16 Skrevet 29. september 2015 Jeg tror ikke det er så lurt å "date" menn, altså være på datingsider, eller hoppe rett på intense dater der det ligger i kortene at det skal være en altfor rask proresjon mot sex og intimitet før man i det hele tatt kjenner fyren. Jeg har hatt mye mer hell der forelskelse oppstår etter å ha hatt vennskap i bunnen en stund. Da finner man de gode og snille guttene. Og disse dukker ofte opp i hverdagen, ikke kl 2 på natta. Ikke de som reker rundt på kjøttmarkedet med sex og damer som objekter i tankene. De er nesten uten unntak veldig ego. Anonymous poster hash: ce5bf...9b6 5
Gjest Gjest_Balian de Ibelin Skrevet 29. september 2015 #17 Skrevet 29. september 2015 Damer går etter playere, og får hjertet knust gang på gang. Dere fortjener ikke noe bedre.Anonymous poster hash: 90849...e87 Det er noe jeg må innrømme at jeg lurer lutt på når det kommer til kvinner som klager over at de alltid får samme type menn. Som bare går etter sex. Burde de da ikke se at kanskje de har seg selv å takke. Jeg mener når det skjer om og om igjen. 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2015 #18 Skrevet 29. september 2015 Hvor treffer du menn og hvor gamle er de? I begynnelse av tyveårene er de fleste ikke ute etter, eller modne for, et forhold. Men etter det er det nok av menn som er åpne for forhold. Selv er jeg 25 og treffer nok av menn 28-32 som tydelig er ute etter mer enn sex med den rette jenta. Men de sier selvsagt ikke nei takk til sex heller dersom jenta er personlighetsmessig uinteressant. Anonymous poster hash: f661d...a00
AnonymBruker Skrevet 29. september 2015 #19 Skrevet 29. september 2015 Det er noe jeg må innrømme at jeg lurer lutt på når det kommer til kvinner som klager over at de alltid får samme type menn. Som bare går etter sex. Burde de da ikke se at kanskje de har seg selv å takke. Jeg mener når det skjer om og om igjen. Det er dessverre enkelt. Fordi de er de eneste som ser oss og tar kontakt med oss. Skulle ønske det var litt mer guts i de greie guttene. Anonymous poster hash: 8b998...a67 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2015 #20 Skrevet 29. september 2015 Det er dessverre enkelt. Fordi de er de eneste som ser oss og tar kontakt med oss. Skulle ønske det var litt mer guts i de greie guttene.Anonymous poster hash: 8b998...a67 Det er mange greie gutter med guts. Jeg er kvinne selv og jeg har blitt sjekket opp av greie gutter. De som bare vil nedlegge kvinne etter kvinne er selvsagt mest frempå, men dersom man er ung og attraktiv må man bare se det som en oppgave å filtrere ut de guttene. Se litt på hvem du omgås, hva slags steder du drar ut, hva slags venner du har og kanskje hva du utstråler. Anonymous poster hash: f661d...a00 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå