Gå til innhold

Lei av pandalooken. Tips til maskara og eyeliner!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet ikke hva som er galt med meg, men samme hva jeg bruker, så blir jeg svart under øynene. Hvilken type maskara og flytende eyeliner (for øyelokket), kan du anbefale?

Anonymous poster hash: 5b642...5e6

Skrevet

mac sin gel-liner, og diorshow mascara! 
Lineren sitter som støpt.

Har også hørt sykt mye bra om Kat Von D tattoo liner, men den har jeg ikke fått prøvd enda :0( Hadde jeg vært deg og hatt muligheten hadde jeg prøvd den ^^

Skrevet

mac sin gel-liner, og diorshow mascara!

Lineren sitter som støpt.

Har også hørt sykt mye bra om Kat Von D tattoo liner, men den har jeg ikke fått prøvd enda :0( Hadde jeg vært deg og hatt muligheten hadde jeg prøvd den ^^

Takk for tips! Skal sjekke ut de linerene :) Diorshow har jeg prøvd, og syntes faktisk det var en av de dårligere angående å sverte av under øynene. Den som har fungert best er YSL Babydoll, men den er heller ikke perfekt.

• Liker 1
Skrevet

Lumene sin artic blueberry mascara! Den er superlett å legge pent, enten diskret eller du kan bygge lagvis. Og den hverken sklir nedover eller drysser. Eneste jeg har funnet som er så god, og jeg har vært igjennom veldig mange, både dyre og rimeligere.

Skrevet

Jeg har alltid brukt diplineren til H&M og loreal telescopic mascara. Aldri slitt med at det smitter av eller drysser :)

Skrevet

Jeg bruker denne eyelineren: YSL Dessin du reagrd crayon yeux haute tenue (langt navn haha) 

og disse maskaraene avhengig av humør og tid: Mac studio sculpt lash, Mac in extreme dimension lash

Skrevet

Lancome hypnose, men alle lancome maskaraene er bra mot dryss. Jeg bruker ikke vannfast men den drysser ikke. Diorshow sitter også bra men den synes ikke jeg passer til egne vipper fordi man får ikke den samme fylden på vippene som man får med hypnose. Men det er en smakssak. Liner har jeg ingen erfaring med.

Anonymous poster hash: 80a66...4af

Skrevet

Diorshow, er den mascaraen jeg får mest panda øyne av. Jeg synes lancome og channel sine er ganske gode:)

Anonymous poster hash: 1cdc6...fab
Skrevet

Vannfast mascara da?

Har prøvd, men de synes jeg faktisk er enda verre. Funker til sitt bruk, men problemet er ikke at den drysser, men heller sverter av. Legger seg skikkelig godt på huden under øynene, så må gni skikkelig for å få det bort...sikkert ikke bra for huden. Har prøvd vippetang for å se om det hjalp, men uten resultat. Lurer jo nesten på om det er noe galt med meg! :P

Skrevet

Lumene sin artic blueberry mascara! Den er superlett å legge pent, enten diskret eller du kan bygge lagvis. Og den hverken sklir nedover eller drysser. Eneste jeg har funnet som er så god, og jeg har vært igjennom veldig mange, både dyre og rimeligere.

Lumene har jeg nok ikke prøvd, så takk for tips! :)

Skrevet

Jeg bruker denne eyelineren: YSL Dessin du reagrd crayon yeux haute tenue (langt navn haha)

og disse maskaraene avhengig av humør og tid: Mac studio sculpt lash, Mac in extreme dimension lash

Takk for tips, til alle dere andre og! (Aner ikke hvordan jeg får til multisitat fra mobil, så ble litt mange meldinger her)

YSL liker jeg generelt, og ser flere har nevnt MAC. Ikke prøvd MAC. Fått en del tips her jeg ikke har prøvd, så nå blir det shopping.

Er det forresten noen som vet om det har noe å si å bruke øyekrem under sminken (bruker concealer under øynene)? Kan det gjøre at det lettere sverter av?

Skrevet

Jeg slet med det samme, helt frem til jeg begynte å tørke av vippene med papir/håndkle før jeg tok på maskara. Det blir lett litt primer, concelar, foundation på vippene mens jeg sminker meg.

Når det gjelder øyelokkene bruker jeg egen primer for øyenskygger. Da sitter det greit.

Helt til slutt har jeg på Mac+ spray, så sminken sitter lengre.

Bruker forresten Dior Iconic nå, som er en av de beste jeg har prøvd.

Anonymous poster hash: 3b09d...e7a

Skrevet

Jeg slet med det samme, helt frem til jeg begynte å tørke av vippene med papir/håndkle før jeg tok på maskara. Det blir lett litt primer, concelar, foundation på vippene mens jeg sminker meg.

Når det gjelder øyelokkene bruker jeg egen primer for øyenskygger. Da sitter det greit.

Helt til slutt har jeg på Mac+ spray, så sminken sitter lengre.

Bruker forresten Dior Iconic nå, som er en av de beste jeg har prøvd.

Anonymous poster hash: 3b09d...e7a

mac+ gjør ikke at sminken holder lenger. Det er ikke en settingspray fordi den ikke inneholder alkohol. Jeg var på tur til å kjøpe denne i går, men fikk denne beskjeden av makeup artisten som jobbet der :) den smelter kun sammen med sminken for et naturlig resultat

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...