Gå til innhold

Extensions som faller av - rettigheter

Fremhevede innlegg

Skrevet

Fikk påsatt extensions hos en stor og kjent dyr kjede. Etter tre dager har de begynt å falle av. Dette kostet mye, kjenner jeg er utrolig forbanna. Hvilke rettigheter har jeg egentlig?

Anonymous poster hash: dc08a...22a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De gangene jeg har tatt extension så har frisørene ordna det gratis om noe har falt av i begynnelsen :) har du pratet med salongen?

Skrevet

Så det er ikke uvanlig? Godt å høre. De jeg har er tape. Nei, det skjedde ikveld, men har sendt e-post til salongen. Greit å vite hvordan jeg skal legge opp samtalen imorgen. Hadde ærlig talt forventet bedre til 10.000 kr... Skal liksom vare i 6-7 mnd.

Skrevet

Det er ikke uvanlig at tape kan løsne nei... Mitt begynte å løsne i kantene etter noen dager det også. Dro tilbake og frisøren festet det bedre. Da holdt det etterpå :)

Skrevet

Tusen takk, Sirah. Nå roet du en litt stresset sjel. Da satser jeg på at det løser seg :)

Skrevet

Tusen takk, Sirah. Nå roet du en litt stresset sjel. Da satser jeg på at det løser seg :)

Vår salong driver med tape-extensions. Det er dessverre vanlig at de kan løsne, spesielt når de er helt nye. Dette kommer av at tapen er satt på før vi får dem til salongen og da kan den ta tørket litt, dette merker ikke vi noe til dessverre da det skal lite til før de sitter dårligere. Tapen du får når du heiser dem er ny og mye bedre. Vi setter de på uten kostnader om noen faller av inni mellom heisinger. :)

Skrevet

Det er bare å klage :) Når det er en stor og dyr frisørsalong er de ofte veldig opptatt av å ta vare på kundene sine, spesielt de som har betalt et stort beløp. Det er ganske kjipt for de om en kunde forlater salongen, føler seg loppet, og klager på nett og til venner. Dårlige rykter sprer seg fort, spesielt når det gjelder plasser som svir i lommeboka. Jeg tror ikke de setter seg på bakbeina om du klager, bare si ifra snarest slik at du har tiden på din side. Du har betalt for en tjeneste og skal få det du har betalt for og blitt lovet av salongen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...