AnonymBruker Skrevet 28. september 2015 #1 Skrevet 28. september 2015 Hei!! Jeg er veldig glad i sånne svarte boots med litt hæl. Har sett litt rundt på netter, og finner mye fint - men jeg vil helst kjøpe i butikk slik at jeg får prøvd skoa på foten.. Uansett, det var ikke poenget. Det jeg egentlig lurte på var om noen kanskje har sett noen fine sko som er litt i denne typen? (Vet ikke helt hva det heter, kanskje chelseaboots-ish?) Disse har jeg sett på og synes er veldig fine. Men dessverre utsolgt på nelly selvfølgelig. nelly.com/no/kl%C3%A6r-til-kvinner/sko/hverdagssko/river-island-2715/mid-heel-boot-276813-426/ Liker også disse fra vagabond (zalando.no/vagabond-grace-platastovletter-black-va111n02k-q11.html) de kan jeg også finne i butikk. Men synes de var hakket mer kjedelig enn de på linken over. Noen som vil komme med tips til sko i denne typen? Da hadde jeg blitt glad!! Anonymous poster hash: 0b919...d34
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #2 Skrevet 8. oktober 2015 For lat til å komme med konkrete linker, men kan jo komme med forslag til noen sider du kan sjekke! ASOS(stort utvalg, men obs: toll og moms over kr 350) Bianco(vil tro de har noe utvalg?) Zara(kan faktisk ha mye fine sko!) Massimo Dutti(hender de har noe fint, men muligens ikke i den stilen du leter etter) Chelsea-boots er vel vanligvis lave, tror jeg? Men de du har linket til ser fine ut. Nå vet jeg ikke hva slags budsjett du har, men når jeg så de fra Nelly tenkte jeg umiddelbart på at disse fra Acne er litt i samme stil(men også stivere i prisen): http://www.acnestudios.com/shop/women/shoes/track-black.html Lykke til med å finne nye sko! Anonymous poster hash: 89628...6e2
Hecubaa Skrevet 8. oktober 2015 #3 Skrevet 8. oktober 2015 Jeg har hatt disse i mange år og liker de veldig godt: http://www.putfeetfirst.com/no/nilsonshoes/Dame/Skoletter_+_boots/Depeche%2C-Plain-Zip-New/p/289693
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå