AnonymBruker Skrevet 28. september 2015 #1 Skrevet 28. september 2015 Jeg trener styrke 3 ganger i uka, og de dagene jeg trener har jeg ofte en utrolig matlyst. Jeg føler jeg spiser utrolig mye, men jeg vil jo spise til jeg er mett. Andre som har det sånn? Jeg kjenner at musklene er større, men det er gjemt bak et litt for tjukt lag med fett. Er redd matlysten ødelegger for mitt ønske om mindre fett på kroppen. Skal jeg bare gå sulten da? Tips, tanker?Anonymous poster hash: e185c...ebd
AnonymBruker Skrevet 29. september 2015 #2 Skrevet 29. september 2015 Styrke kan tidvis gi meg en slags oksehunger. Løses greit(for meg) med proteinpulver etter trening, og protein og fett ved første måltid etter trening. Stadig innenfor kaloriverdiene mine, men et måltid salat eller pasta fungerer ikke for meg da hvert fall. Anonymous poster hash: d20a8...daa
Gjest Runforit Skrevet 29. september 2015 #3 Skrevet 29. september 2015 Om målet et å gå ned i fettprosent så må du spise mindre enn du forbrenner: så ja, da må du i teorien gå sulten. Men hvordan er kostholdet? Det har mye å si hva du putter i deg. Spiser du nok proteiner og fett? Det metter fort og lenge. Jeg løper 6-10 km hver dag og spiser hovesaklig 3 måltder og er sjeldent sulten mellom måltider. Jeg fokuserer på energitett mat som holder blodsukkeret stabilt og metter lenge. Peanøttsmør, avokado, oljer, kokosmelk, egg, karboandedeig, kylling, fet fisk, nøtter etc.
AnonymBruker Skrevet 29. september 2015 #4 Skrevet 29. september 2015 Jeg spiser oftest sunt. Kylling, grønnsaker, egg, frukt (smoothie), grove kornprodukter osv., men jeg er likevel ofte sulten. Spiser oftest middag rundt 7, og blir da ofte sulten igjen rundt 10. Klarer ikke legge meg sulten, så spiser et lite måltid da også. Jeg kjenner jo at jeg bygger muskler da, og jeg er tynnere nå enn for 1 1/2år siden, men det går seint. TSAnonymous poster hash: e185c...ebd
Gjest Runforit Skrevet 29. september 2015 #5 Skrevet 29. september 2015 Det første jeg savner er fett. Fett metter mye lengre og gir mer stabilt blodsukker.
AnonymBruker Skrevet 29. september 2015 #6 Skrevet 29. september 2015 Det første jeg savner er fett. Fett metter mye lengre og gir mer stabilt blodsukker. Ja, det må jeg bli flinkere til å få med! Spiser litt fisk, men burde spist mer. Avokado liker jeg godt, så det skal jeg spise mer av. Takk Anonymous poster hash: e185c...ebd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå