AnonymBruker Skrevet 28. september 2015 #1 Skrevet 28. september 2015 Er det Viktig? Pleier ikke være sulten rett etter trening, men slik jeg har hørt så skal det være lurt å spise noe iallefall. Vil legge til at jeg har et lavkarbokosthold, så en banan feks er noe jeg ikke kan spise. Men er glad i cottage cheese feks, holder det og spise litt av det? Anonymous poster hash: 552c0...341
urenluren Skrevet 28. september 2015 #2 Skrevet 28. september 2015 Du trenger ikke spise med mindre du er sulten. Når kroppen din vil ha mat, sier den ifra
AnonymBruker Skrevet 28. september 2015 #3 Skrevet 28. september 2015 Du trenger ikke spise med mindre du er sulten. Når kroppen din vil ha mat, sier den ifra Ok, for jeg har hørt det kan ødelegge forbrenningen osv om man ikke spiser etter trening? Anonymous poster hash: 552c0...341
Gjest Runforit Skrevet 29. september 2015 #4 Skrevet 29. september 2015 (endret) Bs Ok, for jeg har hørt det kan ødelegge forbrenningen osv om man ikke spiser etter trening? Anonymous poster hash: 552c0...341 BS. Ingenting kan ødelegge forbrenningen. Da dør du. Den kan senkes om du spise for lite og tære på muskelmasse, men den kan aldri ødelegges. Jeg lever lavkarbo og spiser 3 måltider om dagen og forbrenningen min er super. Endret 29. september 2015 av Runforit
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå