AnonymBruker Skrevet 28. september 2015 #1 Skrevet 28. september 2015 Hei! Jeg startet med gainer igår/forgårs. Skal da ta 2 "shaker" om dagen. Og etter at jeg begynte med dette har magen oppført seg rart.. Igår var jeg smålig uvel, idag har magen vært bråkete og rar og ikveld nå har jeg veldig løs mage og generelt uvel. Jeg tar gainer fordi at jeg ikke får i meg nok kalorier sånn ellers, så tenkte dette ville hjelpe meg.. Er det noe jeg gjør feil? Må man drikke ekstra mye med gainer eller spise ekstra mye ellernoe ? Anonymous poster hash: eff1d...e67
urenluren Skrevet 28. september 2015 #2 Skrevet 28. september 2015 Leste først gardiner. Lurte fælt på hva slags gardiner du hadde, og hva du brukte dem til... Det kan jo hende at magen din reagerer fordi den ikke er vandt til gaineren. Kanskje hvis du gir det litt mer tid? Ellers har jeg dessverre ingen erfaringer med sånt...
WubWub Skrevet 28. september 2015 #3 Skrevet 28. september 2015 Jeg drikker 3 sånne shakes av de hver dag og det har jeg gjort over flere måneder. Det er 1500 kcal ekstra per dag. Aldri fått diare av det men hender jeg blir oppblåst i magen eller får mye gass. Du får se om det tar seg opp etterhvert. Er ikke noe vits å helle i seg gainere i dyre dommer om alt bare renner ut. Kan være fordøyelsessystemet ditt reagerer fordi den ikke er vandt til den nye store mengden med energi du tar inn. Satser på at det går seg til
AnonymBruker Skrevet 28. september 2015 #4 Skrevet 28. september 2015 Det er veldig vanlig å reagere på gainere da de inneholder mye protein. Dersom du ikke er vant med mye protein i kosten så kan magen reagere. Det du kan prøve er å trappe opp inntaket slik at magen sakte venner seg til det. Anonymous poster hash: a03c5...9b7 1
penny_ Skrevet 1. oktober 2015 #5 Skrevet 1. oktober 2015 Mulig du ikke tåler så mye laktose eller melk og at du først reagerer nå som du plutselig begynner å drikke mye mer av det?
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2015 #6 Skrevet 1. oktober 2015 Det kan også være du reagerer om den er søtet med sukkeralkoholer. Anonymous poster hash: 17969...ca5
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2015 #7 Skrevet 1. oktober 2015 Det er noe i den du ikke tåler. Er det myse? Lest at mange reagerer på det Anonymous poster hash: 3add7...82b
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2015 #8 Skrevet 1. oktober 2015 Det var definitivt gaineren. Jeg tok ikke denne en dag og da var magen min fin. Og det har den vært siden! Kan prøve å trappe opp, ellers er det vel noe jeg ikke tåler i den. Vi får se! Takk for svar dere! Anonymous poster hash: eff1d...e67
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå