AnonymBruker Skrevet 28. september 2015 #1 Skrevet 28. september 2015 Blir det for teit? Mannen og jeg har falt for denne sofaen: http://www.skeidar.no/produkter/poppy-3-seter Fargen er mye av det som drar oss mot den, men vi er altså litt redd for at folk kommer til å tenke "Barbie". Resten av interiøret går mye i eik og teak, og det er ingenting sukkersøtt med stuen vår for øvrig. Vi har vel et slags blanding av mild retro og klassisk stil. Anonymous poster hash: 28051...c24 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2015 #2 Skrevet 28. september 2015 stygg Anonymous poster hash: 04874...3fb 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2015 #3 Skrevet 28. september 2015 stygg Anonymous poster hash: 04874...3fb Fargen, formen eller begge deler? Det var ikke så veldig konstruktivt. Altså, som sagt elsker vi den, og vi bryr oss ikke så altfor mye om hva andre mener, men dersom folk vi ellers synes har god smak hater den, så kan vi alltids feige ut litt. Anonymous poster hash: 28051...c24 1
Villkatten88 Skrevet 28. september 2015 #4 Skrevet 28. september 2015 Den sofaen må dere absolutt gå for!! Kombinerer dere den sofaen med litt sånn vintage hyttestil, så blir det verdens koseligste stue. Trenger dere flyttehjelp?
annebanane Skrevet 28. september 2015 #5 Skrevet 28. september 2015 Jeg liker i utgangspunktet ikke rosa, og så for meg noe helt grusomt nå. Men jeg synest faktisk at selve sofaen var ganske fin. Mitt problem er resten av interiøret den skal stå med hos dere. 3
AwkwardAlice Skrevet 28. september 2015 #6 Skrevet 28. september 2015 Synes den var fin jeg! Kan tenke meg det blir ganske stilig med tanke på den stilen dere har ellers i huset. Fint med litt farge. 2
FlikkFlakk Skrevet 28. september 2015 #7 Skrevet 28. september 2015 Jeg synes den hørtes kjempe fin ut til det andre interiøret dere har. Likte hele sofsen, jeg
Batteri Skrevet 29. september 2015 #8 Skrevet 29. september 2015 Jeg synes dere skal gå for den sofaen 😊
Leo Skrevet 29. september 2015 #9 Skrevet 29. september 2015 Jeg liker ikke rosa og eier ikke en eneste rosa gjenstand, men sammen med de fargene/materialene du beskriver tror jeg denne kan bli fin! Både fargen og stilen er jo veldig dempet, så dette blir ikke sukkersøtt med mindre dere kjører på med mye annet i rosa. 1
Brabla Skrevet 29. september 2015 #10 Skrevet 29. september 2015 Så først for meg en skikkelig knæsjrosa 70-talls sofa Men denne var fin da. Mitt eneste problem er formen, synes den er for lav bak. Man kan liksom ikke lene hodet bakover og slappe av.
Vernis Skrevet 29. september 2015 #11 Skrevet 29. september 2015 Fin! Og i kombinasjon med det du beskriver tenker jeg at den funker. Man kan jo bli lei når man velger en farge som er litt spesiell, men den sjansen ville jeg tatt. Jeg hadde tidligere sofa med en litt spesiell farge som jeg likte godt, men jeg ble etterhvert lei (var ikke bare fargen jeg ble lei, det var litt andre ting som spilte inn også). Nå har jeg en som er anonym i fargen, men ærlig talt så syntes jeg den er skikkelig kjedelig. Så tommel opp for å kjøpe den dere virkelig liker!
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 29. september 2015 #12 Skrevet 29. september 2015 (endret) Jeg også så for meg en skikkelig knæsjrosa farge. Jeg ble godt overrasket da jeg så bildet av sofaen. Synes den vil se fin ut i hjemmet deres, likte godt stilen til sofaen også. Endret 29. september 2015 av Sunflower-Delight
Musaleem Skrevet 29. september 2015 #13 Skrevet 29. september 2015 Jeg elsker rosa, og synes selve sofaen er fin, men ikke akkurat denne fargen. Sukkersøt sofa som passer på rommet til en elleveåring. Jeg tror dere fort kan gå lei. Det spiller vel uansett ingen rolle - kjøp hvis dere liker den godt!
Gjest Margit Spat Skrevet 30. september 2015 #14 Skrevet 30. september 2015 Jeg liker formen veldig godt, men sliter litt med fargen. Rosa er så veldig interiørtrendfarge nå, og man kan lett bli lei. Hvis vennene deres, som du karakteriserer som folk med god smak, er hekta på Hay, Kähler, Bloomingville, House Doctor osv, så får dere nok kred for sofavalget
peppermyntete Skrevet 30. september 2015 #15 Skrevet 30. september 2015 Jeg likte sofaen litt, men synes fargen var litt for blass. Synes det hadde vært kulere med en sterkere rosa egentlig! Nå var den litt kjedelig og ja, blass!
AnonymBruker Skrevet 30. september 2015 #16 Skrevet 30. september 2015 Takk for alle tilbakemeldinger! Jeg ser at meningene helt klart er delt, men da er det i det minste ikke universelt fordømt med en slik sofa! Jeg visste dog ikke at rosa var en motefarge nå om dagen. Jeg setter lite pris på stilen i interiørblogger flest, så det var litt kjipt å høre at sofaen sklir rett inn i der (altså med merkene som er populære blant disse). På den andre side blir jeg ikke eksponert for slikt interiør i dagliglivet, så da er jeg ikke i en posisjon hvor jeg blir lei av sofaen av den grunn, i alle fall. Og det er ikke slik at sofaen blir noe styggere for meg dersom visse personer liker den. Noen ganger kan de jo ha rett. Vi endte faktisk opp med å kjøpe den, så nå får vi virkelig håpe at fargen plutselig ikke virker som en dårlig idé! Vi satser egentlig på å leve med den helt til den blir utslitt, og uten barn og dyr i hus kan det være svært så mange år til. Ryggputene kan i det minste varieres litt. Igjen, takk for tilbakemeldinger og kritikk - god som dårlig! Anonymous poster hash: 28051...c24
penny_ Skrevet 30. september 2015 #17 Skrevet 30. september 2015 Dere som mener at hun kommer til å gå lei av rosa sofa, hvilken farge har dere egentlig? Grå? Noe så kjedelig! Det går man i alle fall lei av.
AnonymBruker Skrevet 30. september 2015 #18 Skrevet 30. september 2015 Jeg har lilla sofa og elsker den, synes grå/svart/brun/beige sofa er veldig kjedelig. Den på bildet synes jeg ikke så noe komfortabel ut å sitte i, ihvertfall ikke å krølle seg opp i, men den var fin å se på. Anonymous poster hash: 887c5...4ef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå