Gå til innhold

Kysse på første date?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det vanlig å kysse på første date? 

Anonymous poster hash: 7b860...86f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jaa, gje gass  :danse:  :danse:  :danse:  :danse:

Anonymous poster hash: 84f85...569
Skrevet

Nei det er ikke vanlig. Men forekommer ofte. if you catch my drift

• Liker 1
Skrevet

Har du lyst, har du lov 

• Liker 8
Skrevet

Vet ikke, jeg har aldri gjort det. Tredje date er passe. Kanskje et lite kyss på andre, lol. 

Anonymous poster hash: 4d794...a07
Skrevet

Kommer jo også an på hvor lange datene er. Varer daten i en hel dag så er det kanskje ikke så rart, hehe. 

Sex bør man uansett vente med. Særlig kvinner, menn mister interessen hvis kvinner sprer beina for tidlig. 

Skrevet

Kommer jo også an på hvor lange datene er. Varer daten i en hel dag så er det kanskje ikke så rart, hehe. 

Sex bør man uansett vente med. Særlig kvinner, menn mister interessen hvis kvinner sprer beina for tidlig. 

Haha, har det hendt deg? Jeg og typen hadde sex første dagen, mistet ikke interessen her.  :danse:

• Liker 5
Skrevet

Haha, har det hendt deg? Jeg og typen hadde sex første dagen, mistet ikke interessen her.  :danse:

Jeg sa aldri at det ikke finnes unntak, men menn har en tendens til å miste interessen hvis kvinnen er for lett på tråden. 

Skrevet

Jeg sa aldri at det ikke finnes unntak, men menn har en tendens til å miste interessen hvis kvinnen er for lett på tråden. 

Det har kvinner også, hvis mannen er for lett på tråden. 

• Liker 6
Skrevet

Det har kvinner også, hvis mannen er for lett på tråden. 

Ikke på samme grad og ikke på samme måte. Menn er jegere. De er per definisjon lette på tråden fordi de må ta til takke med det de får. Og det er ikke ofte de får noe. Og de som får noe ofte er ikke "lette på tråden", de har "drag på damene". 

Skrevet

Det er ikke aktuelt å ligge med han på første daten uansett, så det er ikke noe vits å diskutere.

Spørsmålet er om det er vanlig å kysse og om det er noe jeg kan forvente meg?

Skrevet

Det er ikke aktuelt å ligge med han på første daten uansett, så det er ikke noe vits å diskutere.

Spørsmålet er om det er vanlig å kysse og om det er noe jeg kan forvente meg?

Spiller det noen rolle? Hvis det var vanlig å ha sex på første daten, ville du da fulgt den normen også?

Noen gjør det hvis det klaffer bra, men de fleste ikke (av ulike grunner). Menn mister ikke interessen i jenten av å ha tidlig sex, men generelt sett er det større sjanse for at hun oppfattes som FF om blomsten gis veldig tidlig. Til gjengjeld er det lettere for en mann å forelske seg og/eller å bli kjæreste om de har kyssefase før samleie.

Skrevet

Du er dårlig og kjedelig i senga.

Anonymous poster hash: 67af0...e7b

• Liker 3
Skrevet

Jeg ville nok ventet til 2. date, men om det føles naturlig så er det vel greit? Kommer jo helt an på type date også.

Anonymous poster hash: 82c48...0dd
Skrevet

Helt uaktuelt for min del. 

Anonymous poster hash: 88f77...8d4
Skrevet (endret)

Jeg og kjæresten gjorde det :)

Det var riktignok ikke etter en kort kaffedate da, avtalte å møtes ute, og pratet i 5-6 timer før vi skilte lag (da han kyssa meg) :) Vi visste riktignok ikke når vi ville møtes igjen (bor på ulike steder), så det kan jo ha innvirka. Jeg vet ikke, hadde absolutt ingenting i mot det.

Endret av nordlending
Skrevet

Fler?:)

Skrevet

Jeg har var på date med en mann for første gang for noen dager siden. Daten varte vel ca 3 timer om det har noe å si... Men vi hadde en utrolig kjemi- det gnistret nesten når vi hadde øyenkontakt!

Jeg elsker å kysse og tok mot til meg å kysset han da daten var over. Og vi skal møtes igjen i dag 😊👍 han har invitert meg ut på middag.

Anonymous poster hash: c04e4...bfb

• Liker 1
Skrevet

De fleste dater jeg har hatt som har endt med lengre dating / forhold har hatt kyss på 1.eller (i hvert fall) 2.date. 

Nå skal det sies at disse datene var middag ute, der vi satt og skravlet i tre timer, drakk vin og hygget oss og gikk sammen hjem. Hadde vi "gått tur" eller noe annet kleint hadde det kanskje ikke endt slik.

Jeg er uansett fan av ganske tradisjonell dating. Liker at det faktisk er tydelig at det ER en date, ikke at man skal innynde seg gjennom vennskap eller liknende. Og da er det fint at ens intensjoner er åpne.

Er det tiltrekning der, samt at man er komfortable med hverandre, så ender det som regel med et kyss. 

Anonymous poster hash: 7168f...792
Skrevet

Har datet rundt 15 menn. Én kysset meg på første date, og han viste seg å kun være ute etter sex. Ellers har det blitt kyssing på 2. date, hvis ikke så har det gjerne aldri blitt noe mer. Jeg kysser ofte først, syns mange gutter er overraskende sjenerte/tafatte.

Anonymous poster hash: 03027...4d9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...