AnonymBruker Skrevet 30. september 2015 #41 Skrevet 30. september 2015 Jeg er en ivrig klokkesamler og kan klokker. Og nei. EN DW er ikke vanntett. Jo det er den. Anonymous poster hash: a6cfa...90e 1
KRSby Skrevet 30. september 2015 #42 Skrevet 30. september 2015 Merkelig, siden det står på klokka mi at den er det Selvfølgelig ikke en klokke man bader med, men til daglig holder den mer enn nok. Jeg har i alle fall tatt husvasken, oppvasken og vasket et par biler med min på uten problemer. Ja jeg er klar over at det står 3AT på den. Men jeg vet hva jeg snakker om. Tror du meg ikke spør bedriften du kjøpte den av eller ta den en badetur og se.
KRSby Skrevet 30. september 2015 #43 Skrevet 30. september 2015 Jo det er den. Anonymous poster hash: a6cfa...90e Ta deg en badetur og se. 1
peppermyntete Skrevet 30. september 2015 #45 Skrevet 30. september 2015 Ja jeg er klar over at det står 3AT på den. Men jeg vet hva jeg snakker om. Tror du meg ikke spør bedriften du kjøpte den av eller ta den en badetur og se. Men kjære vene, jeg sa jo akkurat at jeg er klar over at den ikke holder i badevann! Det ble jeg opplyst om når jeg kjøpte den Jeg er fullstendig klar over at det er forskjellige grader av vanntetthet. Ville jeg hatt en som var 100% tett i alle situasjoner hadde jeg kjøpt det, men til daglige hendelser er DW vanntett NOK. U see?
KRSby Skrevet 30. september 2015 #46 Skrevet 30. september 2015 Men kjære vene, jeg sa jo akkurat at jeg er klar over at den ikke holder i badevann! Det ble jeg opplyst om når jeg kjøpte den Jeg er fullstendig klar over at det er forskjellige grader av vanntetthet. Ville jeg hatt en som var 100% tett i alle situasjoner hadde jeg kjøpt det, men til daglige hendelser er DW vanntett NOK. U see? Kjære vene? Hvorfor kjære vene haha? kan du forklare meg hvorfor folk sier det? Meeen I see.
AnonymBruker Skrevet 30. september 2015 #47 Skrevet 30. september 2015 Ta deg en badetur og se. Svømmer ikke, men har hatt den på i badekaret. Klokken er like hel Anonymous poster hash: a6cfa...90e
peppermyntete Skrevet 30. september 2015 #48 Skrevet 30. september 2015 Kjære vene? Hvorfor kjære vene haha? kan du forklare meg hvorfor folk sier det? Meeen I see. Det er et uttrykk som brukes når man er på god vei til å bli skikkelig oppgitt 1
KRSby Skrevet 30. september 2015 #49 Skrevet 30. september 2015 Det er et uttrykk som brukes når man er på god vei til å bli skikkelig oppgitt Kjære vene, det er jeg klar over. Men Selve uttrykket gir ikke mening.
KRSby Skrevet 30. september 2015 #50 Skrevet 30. september 2015 Svømmer ikke, men har hatt den på i badekaret. Klokken er like hel Anonymous poster hash: a6cfa...90e gjør et enkelt søk på nettet og du vil forstå
AnonymBruker Skrevet 30. september 2015 #51 Skrevet 30. september 2015 gjør et enkelt søk på nettet og du vil forstå Næh. Gidder ikke. Vet at min er vanntett, da jeg hadde den på mens jeg badet i badekaret (glemte å ta den av) Anonymous poster hash: a6cfa...90e 1
peppermyntete Skrevet 30. september 2015 #52 Skrevet 30. september 2015 Kjære vene, det er jeg klar over. Men Selve uttrykket gir ikke mening. Men er det spesielt mange uttrykk som gjør det? 1
KRSby Skrevet 30. september 2015 #53 Skrevet 30. september 2015 Næh. Gidder ikke. Vet at min er vanntett, da jeg hadde den på mens jeg badet i badekaret (glemte å ta den av) Anonymous poster hash: a6cfa...90e Hehe okei Men bading og "bading" er langt fra det samme for klokken. Klokken blir utsatt for ekstremt mye mer trykk når du bader ute/inn. I et badekar er trykke mye lettere. Men det viste du nok allerede
KRSby Skrevet 30. september 2015 #54 Skrevet 30. september 2015 Men er det spesielt mange uttrykk som gjør det? Hehe nei ^^
Honey Dew Skrevet 4. april 2016 #56 Skrevet 4. april 2016 Den 29.9.2015 at 14.18, Braah skrev: Ja, skal ikke se bortifra det, men prisen der er rådyr. Koster 1700kr. På dw siden koster samma klokka 1100. Da må du legge til avgiftene og da kan det hende at du betaler like mye som du gjør her i Norge
AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 #57 Skrevet 4. april 2016 DW er enkle og stilig klokke, og har du lyst på det, så kjøper du deg det Mange meninger, men det er du som skal bruke den ! Så annonse i Widerøe magasinet; Kjøper du den her Lillegullkorn og bruker "fly" som rabattkode får du 15% rabatt i April. ( Gratis frakt ) Anonymkode: a0b63...694
AnonymBruker Skrevet 5. april 2016 #58 Skrevet 5. april 2016 Jeg fikk min DW for ca 6 år siden i gave. Er enda like fin,brukt ca 3-4 dager i uken. Ingen riper i glasset. Naturligvis merker etter bruk i skinnet, men etter min mening blir den bare finere da. Eneste feilen er at den ene hempa har løsnet en gang. Men superlim løste saken. Har byttt battri en gang. Anonymkode: f9709...fbc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå