Gjest Virvar Skrevet 21. september 2004 #1 Skrevet 21. september 2004 Husker før, da vi var mindre, så badet vi noen ganger i stamp hos bestemor. Dette var en diger stamp (slik jeg husker den iallefall ), en kald, grå jernsak som vi hadde varm vann og skum oppi. Og så fikk jeg sånn lyst til å ligge i varmt vann igjen :oops: For jeg har ikke badekar, og jeg er så frysen og fikk bare lyst å ligge lenge lenge i varmt og deilig vann. Men jeg er jo litt større nå enn da, og finnes det stamper som er store nok til at voksne får plass oppi? I gamledager så badet man jo i stamp. Men hvor får man tak i noe slikt noe? :klø: Så, noen som har noen gode ideer, eller nylig har sett en diger stamp noe sted? jeg vil bade !!! Kanskje ikke like komfortabelt som et badekar, men varmt iallefall!
Ugla Skrevet 21. september 2004 #2 Skrevet 21. september 2004 Finnes i vertfall bade-stamper til å ha ute, sånne som du kan fyre opp under/oppi (for å få varmt vann). Der er det plass til 6-8 (?) personer. Har sett noen som har sånne ved hyttene sine. Tenk hatt en sånn en, og invitert venner til "bade-selskap"! Det hadde kanskje vært noe...
Gjest Virvar Skrevet 21. september 2004 #3 Skrevet 21. september 2004 Hehe, ja men jeg ville gjerne ha den på badet jeg :oops:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå