Gå til innhold

Klarsynte / synske og rikdom

Anbefalte innlegg

Skrevet

Egentlig tror jeg litt på de som sier de er klarsynte, mer mellom himmel og jord osv.. Men stusser på hvorfor ikke disse er rike!? Med litt konsentrasjon kan de vel også se lottotall osv?

Anonymous poster hash: 84361...b02

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe min gode venn. Du må sette beina på bakken.

Skrevet

Masse tv program feks åndenes makt og den 6 sans.. Lisa williams, og de klarsynte der virker jo som oppegående folk- ellers er de jo gale..

Gjest Trollkarlen
Skrevet

Spør du en klarsynt så vil du få en lang liste med unnskyldninger. Faktum er at ingen er klarsynt. Åndenes makt er kun TV, ikke virkelighet.

Skrevet

Henning Hai Lee Yang påstår at han kan se lottotallene ved enkelte gunstige tilfeller.

Margit Sandemo ba hjelperen sin om å vinne i tipping, og vant 45 uker i strekk (småbeløp), før hjelperen ble lei av maset.

Skrevet

Henning Hai Lee Yang påstår at han kan se lottotallene ved enkelte gunstige tilfeller.

Margit Sandemo ba hjelperen sin om å vinne i tipping, og vant 45 uker i strekk (småbeløp), før hjelperen ble lei av maset.

Tror hjelperen min er døv..

Skrevet

Noen av dem har blitt rike på at folk som deg tror på dem =)

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor skal det ikke finnes klarsynte?

Finnes ingen bevis for at Jesus er ekte men vi tror på det for det

Anonymous poster hash: 0dcef...e8b

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor skal det ikke finnes klarsynte?

Finnes ingen bevis for at Jesus er ekte men vi tror på det for det

Anonymous poster hash: 0dcef...e8b

Snakk for deg selv

• Liker 1
Skrevet

Egentlig tror jeg litt på de som sier de er klarsynte, mer mellom himmel og jord osv.. Men stusser på hvorfor ikke disse er rike!? Med litt konsentrasjon kan de vel også se lottotall osv?

Det kan jo være at de har fått den synske gaven for å hjelpe andre, ikke for å hjelpe seg selv, og at de ikke ser eller fornemmer noe som gir personlig vinning.

Anonymous poster hash: cb56c...4d7

• Liker 1
Skrevet

Alle er klarsynte, men de fleste må lete etter evnene. 

• Liker 2
Skrevet

Fordi atte når man har sånne overnaturlige evner så er man hevet over den materielle verden og bryr seg ikke om sånn derre økonomisk fjas :gullengel:

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror mange er klarsynte, men klarsyn handler mere om energi og overføring av følelser og bilder fra andre energi kilder. Og en lottoball eller lottomaskin er jo ikke en sjel, så det går ikke an å få "beskjeder" fra den.

Klarsyn og det å spå fremtiden er to forskjellige ting. Jeg tror ikke det er mulig å spå fremtiden.

Anonymous poster hash: cafa6...31a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...