Henna Skrevet 10. juli 2002 #1 Del Skrevet 10. juli 2002 Nå synes jeg det begynner å bli nok. Bor i Trondheim og skammer meg virkelig over våre politikere. At den økonomiske situasjonen i kommunen er helt på villspor er jo ingen hemmelighet. De eldre blir tvangsflyttet fra gamlehjemmene de har bodd i årevis. Lønningene til politikerne blir økt. Det blir nå gjennomført husleieøkninger i kommunale boliger(altså de som har minst). Trondheim Kommune tilbød seg å betale millioner for prinsessebryllupet. Barne-og ungdomskoler faller sammen og det finnes ikke penger for å gjøre noe med det. Også prikken over i`en som var i nyhetene i morges: Skipet The World ankommer Trondheim lørdag og Trondheim kommune har vært så vennlige :evil: å tilby seg å spandere mat og drikke på alle beboerne( rettelse:millionærene) ombord. Det er jo tydelig hva som prioriteres her i landet. Jeg rett og slett spyr av norske politikere :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maeve Skrevet 10. juli 2002 #2 Del Skrevet 10. juli 2002 Jeg er så hjertens enig med deg! Tror det er likt over hele landet nesten over hvordan politikerne ter seg med kommuneøkonomien :cry: Her i Tromsø, forfalles det også. Ordføreren har nå fått enda mer i lønn, også hans private sekretær. Likevel har de bestemt at rådhuset skal rives, for nå skal det være et nytt prangende bygg. Jeg skjønner ikke hvorfor de kunne pusset opp det gamle, men slik tenker de ikke! Man blir fortvilet fordi politikerne ikke kan få opp øya, og våkne på et skikkelig vis! Grr............. :evil: "Maeve" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 10. juli 2002 #3 Del Skrevet 10. juli 2002 Hvis de skal spandere mat på noen kan de vel spandere på noen som ikke har råd til det selv, ikke på de som svømmer i penger fra før? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yes Skrevet 10. juli 2002 #4 Del Skrevet 10. juli 2002 Noen må jo Trondheim kommune bruke penger på også da...slik at de går skikkelig konkurs!! :evil: Barn, syke og eldre trenger da ikke noe, bare de som styrer byen får bar lønn og viser et bra ansikt utad til norge og verden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 10. juli 2002 #5 Del Skrevet 10. juli 2002 Hei Her i Bergen er det på samme måten.....desverre! Her skal det kuttes i hjelpen til de eldre,skolene får svi og alt er bare helt på trynet! MEN........å lage skøytebane og ruste opp festplassen i byen (som nå er parkeringsplass) for ca 45 millioner kroner - DET har de råd til det! HURRA for politikerne i dette landet! De burde :oops: seg!! -Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå