AnonymBruker Skrevet 28. september 2015 #1 Skrevet 28. september 2015 I oppdragelsen fokuserer han på feks å spise opp all maten på tallerken. mens han følger ikke opp om barna har byttet truse, om de dusjer med såpe, om de pusser tenner, om de har på klær som er rene og passe eller hvor mye de spiller. Han kan finne på å bruke unnskyldningene "han ville ikke bytte bukse", "ja, jeg har jo sagt det til dem mange ganger, men de lærer aldri" lettere oppgitt. Men det er jo han som aldri lærer! Det er han som aldri følger opp barna ordentlig, men regner med at de skal fikse det selv. Jeg har kommentert at barna hans ikke bytter truse hver dag og måtte lære opp ham like mye som barna (han passer på seg selv) og jeg har kommentert at ene sønnen aldri lukter rent for han bruker visstnok aldri såpe her. Jeg har latt være å ta tak i flere andre ting, for jeg har ikke villet være en masete dame. Men jeg blir oppgitt og nå har barnas mamma også reagert. Alt dette går på autopilot for mine barn, og jeg bør da kanskje hjelpe ham å passe på at hans barn går til dette også?Anonymous poster hash: 56ac2...9b6
AnonymBruker Skrevet 28. september 2015 #2 Skrevet 28. september 2015 Skrev ikke du et innlegg lenger ned om det samme? Anonymous poster hash: b6f07...ab5
AnonymBruker Skrevet 28. september 2015 #3 Skrevet 28. september 2015 Skrev ikke du et innlegg lenger ned om det samme?Anonymous poster hash: b6f07...ab5 Nei,faktisk ikke :-P men så jo nå at det ligner litt. Anonymous poster hash: 56ac2...9b6
minister-mio Skrevet 28. september 2015 #4 Skrevet 28. september 2015 Snakk sammen. Spør han om han mener det er viktigere å spise opp enn å ha ren truse på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå