Sheerlove Skrevet 28. september 2015 #1 Skrevet 28. september 2015 Hei! Jeg har et lite problem med å finne den riktig shampoen. Jeg har ganske tørr hodebunn i tilleg til at de dagene jeg ikke dusjer blir håret veldig fett og oljete. Har noen en anbefaling på en Shampo som gjør at disse problemene går bort?
peppermyntete Skrevet 28. september 2015 #2 Skrevet 28. september 2015 En venninne av meg har snakket veldig varmt om Lush sine håndlagde sjampoer! De har masse å velge i
Banks Skrevet 29. september 2015 #3 Skrevet 29. september 2015 Nisim de har det på apoteket og de fleste frisørsalonger. Veldig gode produkter!
Gjest supernova_87 Skrevet 29. september 2015 #5 Skrevet 29. september 2015 Jeg har hørt at man bør variere på hvilken shampoo man bruker, og at det vil hjelpe mot fett hår. Det var i en artikkel der de mente at når håret ble for vant til en type shampoo så fungerte den ikke så bra, så de anbefalte å variere mellom flere.
AnonymBruker Skrevet 29. september 2015 #6 Skrevet 29. september 2015 Velg deg noe uten sls hvert fall. Sls er stoffet som skummer og det alene tørker godt ut. Redken har en del uten, John masters er også et veldig bra merke. Litr uvant til å begynne med,men absolutt verdt det!Anonymous poster hash: 322cc...211 1
Sheerlove Skrevet 29. september 2015 Forfatter #7 Skrevet 29. september 2015 Leste et sted at The body shop sin ingefær Shampo er bra? Har noen testet den?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå