AnonymBruker Skrevet 28. september 2015 #1 Skrevet 28. september 2015 kle seg for å se best mulig ut? Nå tenker jeg egentlig på hva dere mener en mann bør ha på seg til hverdags? Dere damer har jo så mange meninger om klær så fint med noen tilbakemeldinger. Hva synes dere er pent på menn? Og hva er ikke bra? M36 Anonymous poster hash: 234a7...ead
AnonymBruker Skrevet 28. september 2015 #2 Skrevet 28. september 2015 Tidløst og klassisk! Går rett hjem til meg i alle fall:) Anonymous poster hash: 53ea2...d65 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2015 #3 Skrevet 28. september 2015 kle seg for å se best mulig ut? Nå tenker jeg egentlig på hva dere mener en mann bør ha på seg til hverdags? Dere damer har jo så mange meninger om klær så fint med noen tilbakemeldinger. Hva synes dere er pent på menn? Og hva er ikke bra? M36 Anonymous poster hash: 234a7...ead Jenter \ kvinner er ikke visuelle slik som oss mannfolk er ...så det er nok det første du må skjønne. Men kle deg ellers normalt - det altids en liten fordel å signalisere at du ikke er en helt på jordet sånn stillmessig da ...har du allerede fått 40års magen så vekk med den og. Anonymous poster hash: 1f4ba...70c 1
Sandie Skrevet 28. september 2015 #4 Skrevet 28. september 2015 Kommer litt an på kroppsfasong og personlighet.Jeg liker både det klassiske og det mer trendy,så sant det er gjennomtenkt og står til figuren. Skal jeg trekke fram noen kjendiser over 35 med kul stil vil jeg si David Beckham.Ganske klassisk,men likevel trendy og kul: http://www.stylebistro.com/David+Beckham/lookbooks Ellers liker jeg den 60-talls inspirerte mod-stilen til Liam Gallagher,og hans klesmerke Pretty Green er dødskult.Det er ikke noe "alle" går rundt i,derfor legger jeg merke til det. http://www.prettygreen.com/ Det jeg personlig ikke er så fan av er menn som kler seg i det jeg kaller fjortisklær:Hettegensere, slaskete joggebukser,hip-hop og skatestil.Eller de som kler seg 20 år eldre enn de er,alt for stivt. Det som nevnes over her om at kvinner ikke er visuelle er bare tull,selvfølgelig er vi det 3
Gjest Skrevet 28. september 2015 #5 Skrevet 28. september 2015 God tråd - gleder meg til flere svar, og om jeg jeg får lov å "låne den bare litt", så lurer jeg på om en ny hettegenser med et "morsomt" motiv er ubrukelig når man er 34..?
Sandie Skrevet 28. september 2015 #6 Skrevet 28. september 2015 God tråd - gleder meg til flere svar, og om jeg jeg får lov å "låne den bare litt", så lurer jeg på om en ny hettegenser med et "morsomt" motiv er ubrukelig når man er 34..? Nei,jeg ser humoren i det-Det blir jo noe annet enn om hele garderoben består av bare slike gensere
AnonymBruker Skrevet 28. september 2015 #7 Skrevet 28. september 2015 God tråd - gleder meg til flere svar, og om jeg jeg får lov å "låne den bare litt", så lurer jeg på om en ny hettegenser med et "morsomt" motiv er ubrukelig når man er 34..? Jeg er 34 år selv og vil si det er meget ubrukelig. Men hvis målgruppen din er noe yngre, kan det jo fungere. Anonymous poster hash: dbfc8...9fb 2
Florence Skrevet 28. september 2015 #8 Skrevet 28. september 2015 Jeg tenker jeans og andre bukser med god passform, skjorter, gensere i nøytrale farger og du burde ha minst en dress som sitter perfekt. 2
AnonymBruker Skrevet 28. september 2015 #9 Skrevet 28. september 2015 Jeg er 29, men syntes det er digg med en voksen variant av skatestilen på menn jeg da. Hettegensere går fint. Klærne du går med har jo mye med personligheten din og hva du jobber med å gjøre også. Anonymous poster hash: 68324...1a5
Rammfrø Skrevet 28. september 2015 #10 Skrevet 28. september 2015 Så lenge du ikke går med dressjakke sammen med jeans (spesielt lyse jeans) er jeg som regel fornøyd. Han bør kler seg som han selv vil, men prøv å hold det rent og ryddig. Ikke bland for mange sterke farger, grilldress/joggetøy er et stort Nei, feks. 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2015 #11 Skrevet 28. september 2015 Så lenge du ikke går med dressjakke sammen med jeans (spesielt lyse jeans) er jeg som regel fornøyd. Han bør kler seg som han selv vil, men prøv å hold det rent og ryddig. Ikke bland for mange sterke farger, grilldress/joggetøy er et stort Nei, feks. Jeg vet dette er kjemperart, men jeg syntes at på den rette mannen så kan joggedress være sykt sexy Slik som dette: www.overthinkingit.com/wp-content/uploads/2009/04/crank_amy_smart.jpg Anonymous poster hash: 68324...1a5 2
Rammfrø Skrevet 28. september 2015 #12 Skrevet 28. september 2015 Jeg vet dette er kjemperart, men jeg syntes at på den rette mannen så kan joggedress være sykt sexy Slik som dette: www.overthinkingit.com/wp-content/uploads/2009/04/crank_amy_smart.jpg Anonymous poster hash: 68324...1a5 Hvis han skal trene så hvorfor ikke!
AnonymBruker Skrevet 28. september 2015 #13 Skrevet 28. september 2015 Hvis han skal trene så hvorfor ikke! Jeg syntes det er sexy utenom treningen også men mannen må jo se ut ca som han på bildet da Anonymous poster hash: 68324...1a5 1
Rammfrø Skrevet 28. september 2015 #14 Skrevet 28. september 2015 (endret) Jeg syntes det er sexy utenom treningen også men mannen må jo se ut ca som han på bildet da Anonymous poster hash: 68324...1a5 Jeg liker litt mer denne stilen med joggetøy : Endret 28. september 2015 av Rammfrø 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2015 #15 Skrevet 28. september 2015 kle seg for å se best mulig ut? Nå tenker jeg egentlig på hva dere mener en mann bør ha på seg til hverdags? Dere damer har jo så mange meninger om klær så fint med noen tilbakemeldinger. Hva synes dere er pent på menn? Og hva er ikke bra? M36 Anonymous poster hash: 234a7...ead Dummeste du gjør er å spørre en kvinne hva som er fete klær for en mann. De har ikke peiliing. Det er en grunn til at menn er de fremste designere. Fra Paul Smith til John Elliott til Yohji Yamamoto. Anonymous poster hash: c5502...efc
AnonymBruker Skrevet 29. september 2015 #16 Skrevet 29. september 2015 Joggetøy og treningstøy hører hjemme kun på trening eller innenfor husets 4 vegger. Hettegenser ville jeg også vært veldig forsiktig med når man passerer 30, med mindre du jobber med barn eller noe.(da er det greit i den sammenhengen). Det finnes noen pene hettejakker som kan brukes istedet. Jeg er enige med de som trekker fram David Beckham her, han har fin stil (og kropp til å bære det meste...) Ellers generelt en pen bukse (gjerne mørke jeans e.l.) + en pen t-skjorte og genser/cardigan, eller skjorte + genser er pent. Og for all del, kast t-skjortene når de begynner å bli utvasket! Formløse, blasse t-skjorter er ikke pent på noen! Og T-skjorter med "morsomheter" er også ute. Og fleecejakke og allværsjakke er fint på tur eller når været tilsier det, men få dere noe penere å bruke ellers! Anonymous poster hash: da53a...d12 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2015 #17 Skrevet 29. september 2015 Aldri gå i sånne steinvaska bermudajeans. Du vet de grusomme jeansene som stopper ved knærne. Ingen kler de buksene der. Man ser bare Stuttgart ut i de. Heller ikke fotballtrøyer. Det er det eneste som er skikkelig turn-off for min del. Ellers kan du gå i hva som helst bare det sitter pent på, er helt og rent. Anonymous poster hash: e2693...c34 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2015 #18 Skrevet 29. september 2015 Stutt-tjukk skulle det stå i mitt siste innlegg. Hurra for autokorrektur. Anonymous poster hash: e2693...c34 2
AnonymBruker Skrevet 30. september 2015 #20 Skrevet 30. september 2015 Dummeste du gjør er å spørre en kvinne hva som er fete klær for en mann. De har ikke peiliing. Det er en grunn til at homofile menn er de fremste designere. Fra Paul Smith til John Elliott til Yohji Yamamoto. Anonymous poster hash: c5502...efc Rettet. Det beste er selvsagt å få råd fra homofile menn. Men jeg vet ikke hva det beste forumet for det er. Anonymous poster hash: bb158...049 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå