AnonymBruker Skrevet 28. september 2015 #1 Skrevet 28. september 2015 Jeg må tisse unormalt mye, når jeg drikker vann, mineralvann etc. Jeg kan drikke et halv glass med vann/cola etc, så må jeg på toalettet kanskje 4-5 ganger i løpet av 30-40 min. En kveld da jeg la meg rundt 22, så måtte jeg på toalettet 7 ganger på 40-50 min. De 3-4 siste gangene var det ikke noe urin som kom ut, bare følelsen av å måtte på do. Har ikke urinveisinfeksjon så vidt jeg vet da det ikke svir. På denne kvelden kom det fremdeles urin i min truse på natten. Dette skjer også om jeg ignorer følelsen. Jeg tisser faktisk på meg. Ikke mye, men nok til å bli fuktig... Det hender mer enn jeg tørr innrømme. HVA kan grunnen til dette være? Er en kvinne på 24 år og aktiv på treningsstudio pluss en sport på hobbybasis. Anonymous poster hash: a97df...1f6
Florence Skrevet 28. september 2015 #2 Skrevet 28. september 2015 Ved diabetes blir man gjerne veldig tørst og må tisse tilsvarende mye. Ta en tur til legen. Alle skal klare å holde seg i søvne eller våkne før man tisser på seg. 3
Gjest Holititten Skrevet 28. september 2015 #3 Skrevet 28. september 2015 Du bør ta deg en tur til legen.
AnonymBruker Skrevet 28. september 2015 #4 Skrevet 28. september 2015 Ved diabetes blir man gjerne veldig tørst og må tisse tilsvarende mye. Ta en tur til legen. Alle skal klare å holde seg i søvne eller våkne før man tisser på seg. Ja, men har ingen andre symtomer? Anonymous poster hash: a97df...1f6
Florence Skrevet 28. september 2015 #5 Skrevet 28. september 2015 Ja, men har ingen andre symtomer? Anonymous poster hash: a97df...1f6 Ikke alle har alle symptomer. Det kan selvfølgelig også være ingenting, men det kan bare legen svare deg på. 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2015 #6 Skrevet 28. september 2015 kjære vene ta deg en tur til legen. blærekatarr trenger ikke svi og da må du tisse mye. diabetes kan også ha hyppig vannlating som noen av de første symptomene. hva er det som gjør legen så skummel her på KG? er det fordi alle kommer med skrekkhistorier eller hva? Anonymous poster hash: 46db5...d75 2
AnonymBruker Skrevet 28. september 2015 #7 Skrevet 28. september 2015 kjære vene ta deg en tur til legen. blærekatarr trenger ikke svi og da må du tisse mye. diabetes kan også ha hyppig vannlating som noen av de første symptomene. hva er det som gjør legen så skummel her på KG? er det fordi alle kommer med skrekkhistorier eller hva? Anonymous poster hash: 46db5...d75 KG var letter tilgjengelig enn lege akkurat nå bestiller lege time over nett nå! Hadde håpet det skulle bli bagatellisert Anonymous poster hash: a97df...1f6
AnonymBruker Skrevet 28. september 2015 #8 Skrevet 28. september 2015 KG var letter tilgjengelig enn lege akkurat nå bestiller lege time over nett nå! Hadde håpet det skulle bli bagatellisert Anonymous poster hash: a97df...1f6 man bør ikke bagatellisere sånt å heller ikke høre på KG når det kommer til helse mange liksomleger her Anonymous poster hash: 46db5...d75
AnonymBruker Skrevet 28. september 2015 #9 Skrevet 28. september 2015 man bør ikke bagatellisere sånt å heller ikke høre på KG når det kommer til helse mange liksomleger her Anonymous poster hash: 46db5...d75 Ja, er dessverre(?) klar over det kunne hende det var noen lignende historier der ute tørr ikke google noe særlig heller for da ligger jeg døden nær men tusen takk for hjelpen uansett :D Anonymous poster hash: a97df...1f6
AnonymBruker Skrevet 28. september 2015 #10 Skrevet 28. september 2015 Ja, er dessverre(?) klar over det kunne hende det var noen lignende historier der ute tørr ikke google noe særlig heller for da ligger jeg døden nær men tusen takk for hjelpen uansett :D Anonymous poster hash: a97df...1f6 haha, nei googler du det så må du sikkert fjerne hele livmora lykke til hos legen Anonymous poster hash: 46db5...d75
AnonymBruker Skrevet 28. september 2015 #11 Skrevet 28. september 2015 Diabetes/uvi? Kjøp deg en uvi hjemmetest og se om du kan ha infeksjon Anonymous poster hash: cd8b6...d92 1
peppermyntete Skrevet 28. september 2015 #12 Skrevet 28. september 2015 Er nok bare legen som kan hjelpe deg med dette ja
AnonymBruker Skrevet 29. september 2015 #13 Skrevet 29. september 2015 Ååh du er ikke alene!! Jeg har det helt likt, bortsett fra at jeg ikke tisser meg ut lengre. Men de siste gangene jeg har gjort det er det i søvne. Har verken diabetes eller noen annen sykdom (som legene har funnet hvertfall). Har vært på ultralyd og de har ikke funnet noe galt med blæra mi. I hver reklamepause på tv norge feks må jeg springe på do, og det er umulig å dra på kino!Anonymous poster hash: 906d6...da2
AnonymBruker Skrevet 29. september 2015 #14 Skrevet 29. september 2015 Ååh du er ikke alene!! Jeg har det helt likt, bortsett fra at jeg ikke tisser meg ut lengre. Men de siste gangene jeg har gjort det er det i søvne. Har verken diabetes eller noen annen sykdom (som legene har funnet hvertfall). Har vært på ultralyd og de har ikke funnet noe galt med blæra mi. I hver reklamepause på tv norge feks må jeg springe på do, og det er umulig å dra på kino!Anonymous poster hash: 906d6...da2 Bra det ikke er noe galt med deg da! det fungerer fint for meg, kun på kveldene/nettene det er et problem. Anonymous poster hash: a97df...1f6 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2015 #15 Skrevet 29. september 2015 Sikkert bare urinveisinfeksjon, det får de aller fleste kvinner en gang eller ti i løpet av livet. Ro ned. Anonymous poster hash: 7753e...f5b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå