AnonymBruker Skrevet 28. september 2015 #1 Skrevet 28. september 2015 Rimelig sikker på at en bestemt person liker/likte meg. Kysset meg på kinnet, skulle gå arm i arm med meg på Karl Johan osv. Viste interesse, det kan det ikke være noen tvil om. Jeg var ikke så veldig interessert, i hvert fall ikke interessert i noe fast eller langvarig forhold. Kanskje førte min manglende interesse til at vedkommende ble mindre interessert, ga opp, whatever. Nå ser jeg at vedkommende har "lagt seg etter" en annen. Skriver blant annet at denne nye personen (en person som har vært der lenge, også før jeg ble med i gjengen) er den som ser best ut i gjengen vår. Da er det i hvert fall kroken på døra. Vedkommende blir med en gang helt uaktuell for meg. Kanskje det var det beste. Men poenget mitt er at mange kan si eller skrive slike ting slik at alle får det med seg, slik at man brenner broer. Skulle vi liksom bli sammen, og så mener vedkommende at andre i gjengen ser bedre ut? Jeg er ikke den som scorer best på utseende av oss i gjengen, men jeg vil jo uansett ikke vite at den jeg er sammen synes at andre i nær omgangskrets ser bedre ut. Anonymous poster hash: 6613c...c58
AnonymBruker Skrevet 28. september 2015 #2 Skrevet 28. september 2015 Hvem i alle dager er det som er på "date" på Karl Johan?! Anonymous poster hash: 8126f...e05
AnonymBruker Skrevet 28. september 2015 #3 Skrevet 28. september 2015 Hvem i alle dager er det som er på "date" på Karl Johan?! Anonymous poster hash: 8126f...e05 På Karl Johan? På et utested mener du? Sikkert mange. Vet ikke hva det har med denne tråden å gjøre. TS. Anonymous poster hash: 6613c...c58
AnonymBruker Skrevet 29. september 2015 #4 Skrevet 29. september 2015 Men hvis du ikke er interessert, hva er da problemet? Ok, det er ikke nødvendigvis den lureste utalelsen å komme med i noe tilfelle, men når du har vist null interesse så kan du ikke forvente at vedkommende skal fortsette å prøve i all evighet. Selvfølgelig går han videre. Høres også ut som et veldig tenåringsproblem... Dating innad i en vennegjeng? Anonymous poster hash: 906c8...aba
AnonymBruker Skrevet 29. september 2015 #5 Skrevet 29. september 2015 På Karl Johan? På et utested mener du? Sikkert mange. Vet ikke hva det har med denne tråden å gjøre. TS. Anonymous poster hash: 6613c...c58 Arm i arm på Karl Johan. Jeg mener, hva er stort med det? Høres ut som 15-åringer liksom Anonymous poster hash: 8126f...e05
AnonymBruker Skrevet 29. september 2015 #6 Skrevet 29. september 2015 Men hvis du ikke er interessert, hva er da problemet? Ok, det er ikke nødvendigvis den lureste utalelsen å komme med i noe tilfelle, men når du har vist null interesse så kan du ikke forvente at vedkommende skal fortsette å prøve i all evighet. Selvfølgelig går han videre. Høres også ut som et veldig tenåringsproblem... Dating innad i en vennegjeng? Jeg ventet på et slikt dumt svar. Var et eksempel, og det at personen skrev dette betyr lite eller ingenting. Men hvis jeg var litt interessert, så hadde vedkommende uansett spolert sine sjanser ved å si at det er en annen som ser best ut. Anonymous poster hash: 906c8...aba Arm i arm på Karl Johan. Jeg mener, hva er stort med det? Høres ut som 15-åringer liksom Anonymous poster hash: 8126f...e05 Er du helt tett i pappen? Hvem sier at det er stort? Anonymous poster hash: 6613c...c58
AnonymBruker Skrevet 29. september 2015 #7 Skrevet 29. september 2015 Bah, surr. På mob. Anonymous poster hash: 6613c...c58
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå