Gå til innhold

Operasangen på slutten av Judging Amy!

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Den kjente operasangen som Amy hørte på i slutten av kveldens episode, hva heter den igjen?? noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

A conte partira

Synges bla av Pavarotti og "han blinde"

Skrevet
A conte partira

Synges bla av Pavarotti og "han blinde"

Jepp. 'Han blinde' = Andrea Bocelli

Skrevet

NYDELIG sang det der!!

Har den på cd!

Klems Charmina

:babyjente: termin om 51 dager :babyjente:

Skrevet

Andrea Bocelli vi hørte i Amy..

Nydelig...

Gjest Anonymous
Skrevet

Heter den ikke "Time to say goodbye"? Eller, det er vel sikkert flere versjoner av den... Den jeg har er med Andrea Boccelli og en dame som jeg plutselig ikke husker navnet på - hun er da kjent hun også. Argh. Uansett, fin sang!

Skrevet
Heter den ikke "Time to say goodbye"? Eller, det er vel sikkert flere versjoner av den... Den jeg har er med Andrea Boccelli og en dame som jeg plutselig ikke husker navnet på - hun er da kjent hun også. Argh. Uansett, fin sang!

Damen heter Sarah Brightman. Den engelske versjonen heter time to say goodbye ja :)

Skrevet

Sarah Brightman er det ja, det står nemlig bare Andrea Boccelli i filnavnet (har den på pc-en). Takk. :-) De synger forresten både på italiensk og engelsk i den versjonen.

Skrevet

Den sangen er helt nydelig! Er det ikke den samme sangen de har på, på, på... Argh!!! kommer ikke på hva serien heter. Men den handler om en familie der faren er dyrlege, den ene datteren driver en hundekafe og den andre datteren er lege.

Gjest Anonymous
Skrevet

Sangen heter "Con te partiro" med Andrea Bocelli, den engelsek versjonen med Sarah Brigthman heter "Time to say goodbye"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...