Gjest Anonymous Skrevet 21. september 2004 #1 Skrevet 21. september 2004 Den kjente operasangen som Amy hørte på i slutten av kveldens episode, hva heter den igjen?? noen som vet?
Gjest Poirot Skrevet 21. september 2004 #2 Skrevet 21. september 2004 A conte partira Synges bla av Pavarotti og "han blinde"
Pip Skrevet 21. september 2004 #3 Skrevet 21. september 2004 A conte partira Synges bla av Pavarotti og "han blinde" Jepp. 'Han blinde' = Andrea Bocelli
Charmina Skrevet 21. september 2004 #4 Skrevet 21. september 2004 NYDELIG sang det der!! Har den på cd! Klems Charmina termin om 51 dager
Jinx Skrevet 22. september 2004 #5 Skrevet 22. september 2004 Andrea Bocelli vi hørte i Amy.. Nydelig...
Gjest Anonymous Skrevet 22. september 2004 #6 Skrevet 22. september 2004 Heter den ikke "Time to say goodbye"? Eller, det er vel sikkert flere versjoner av den... Den jeg har er med Andrea Boccelli og en dame som jeg plutselig ikke husker navnet på - hun er da kjent hun også. Argh. Uansett, fin sang!
Gjest Virvel Skrevet 22. september 2004 #7 Skrevet 22. september 2004 ...og plutselig var man utlogget, gitt!
Arwen Skrevet 22. september 2004 #8 Skrevet 22. september 2004 Heter den ikke "Time to say goodbye"? Eller, det er vel sikkert flere versjoner av den... Den jeg har er med Andrea Boccelli og en dame som jeg plutselig ikke husker navnet på - hun er da kjent hun også. Argh. Uansett, fin sang! Damen heter Sarah Brightman. Den engelske versjonen heter time to say goodbye ja
Gjest Virvel Skrevet 22. september 2004 #9 Skrevet 22. september 2004 Sarah Brightman er det ja, det står nemlig bare Andrea Boccelli i filnavnet (har den på pc-en). Takk. :-) De synger forresten både på italiensk og engelsk i den versjonen.
angie Skrevet 29. september 2004 #10 Skrevet 29. september 2004 Den sangen er helt nydelig! Er det ikke den samme sangen de har på, på, på... Argh!!! kommer ikke på hva serien heter. Men den handler om en familie der faren er dyrlege, den ene datteren driver en hundekafe og den andre datteren er lege.
Gjest Anonymous Skrevet 30. september 2004 #12 Skrevet 30. september 2004 Sangen heter "Con te partiro" med Andrea Bocelli, den engelsek versjonen med Sarah Brigthman heter "Time to say goodbye"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå