Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 28. september 2015 #1 Skrevet 28. september 2015 Hei. Jeg trenger hjelp til å finne en film. Den handler om romansen mellom Will og Kate, men dessverre finnes det jo to ulike ordentlige filmer om dette noe som gjør det vanskeligere å finne det på YouTube. Den jeg har funnet er denne: . Jeg husker at jeg har sett den andre før, men husker ikke konkret hva den heter eller hvor på nett jeg finner den. Noen som har peiling?
AnonymBruker Skrevet 28. september 2015 #2 Skrevet 28. september 2015 Her er traileren til den andre. Slo meg først nå at det er dama fra Grey's anatomy. Anonymous poster hash: 5f018...bea
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 29. september 2015 #3 Skrevet 29. september 2015 Her er traileren til den andre. Slo meg først nå at det er dama fra Grey's anatomy. Anonymous poster hash: 5f018...bea Takk (selv om jeg har sett denne traileren før). Jeg bare synes det er vanskelig å søke meg frem til den riktige videoen av dem når de er et så profilert par at det finnes hundre-tusenvis av videosnutter om dem der også.
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 29. september 2015 #4 Skrevet 29. september 2015 Har funnet den filmen jeg mente nå, men den er dubbet til fransk. Jeg kan ikke fransk, så da blir det å lete seg videre gjennom nett til en med engelsk lyd.
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 29. september 2015 #5 Skrevet 29. september 2015 Fant den! https://www.youtube.com/watch?v=jsI2qMaub0o (i dårlig kvalitet, men..)
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 29. september 2015 #6 Skrevet 29. september 2015 Den versjonen jeg fant her må jo være tatt opp via en kino? Tror ikke dere andre også det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå