Gå til innhold

At What Age Will You Die?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

75 :sjokkert:

Hver gang jeg har prøvd slike dødsklokker så har det alltid vært rundt 75 eller i nærheten, uff :/

Skrevet

You will die at the age of 57! 

You are a very passionate, strong minded and spontaneous person. A mid-life crisis will make you feel young and wild again, and you will embark on a new adventure. Sadly, that adventure will end 7 years later, but hey, you've had the time of your life!

Skrevet

You will die at the age of 57! 

You are a very passionate, strong minded and spontaneous person. A mid-life crisis will make you feel young and wild again, and you will embark on a new adventure. Sadly, that adventure will end 7 years later, but hey, you've had the time of your life!

Hvor fant du den teksen? Det kom ikke opp noe tekst med meg :klo:

Gjest Sukkerbit
Skrevet

Hadde det vært en ekte test (altså at svaret ville vært sant) så hadde jeg heller ikke ville vite. Jeg prøver uansett å leve hver dag som at den kan være den siste, for jeg kan ikke vite om jeg dør i morgen eller når jeg er 90 år :) Hadde ikke fått noe ut av å vite når jeg skal dø. Håper den kommer brått på så jeg slipper å tenke over det

Skrevet

Hvor fant du den teksen? Det kom ikke opp noe tekst med meg :klo:

Den sto under det schvæære tallet på siste side

Skrevet

Jeg dør når jeg er 88:

You will die at the age of: 88.

You are a very wise, sophisticated and passionate person. You will die after living life to the fullest, enjoying every minute and not getting yourself into scary and risky situations.

Skrevet

91 år... Kanskje litt for lenge for meg? Alltid sett for meg sånn 75-80.

• Liker 1
Skrevet

You will die at the age of: 88.

You are a very wise, sophisticated and passionate person. You will die after living life to the fullest, enjoying every minute and not getting yourself into scary and risky situations.

Skrevet

Prøvd å være ærlig med meg selv iallfall. Synes forøvrig at 75 er en helt grei alder :)

You will die at the age of: 75!

You will live a full and productive life. You will have a very successful career, warm and loving family, and a great sense of accomplishment.

Gjest Stringfellow1
Skrevet

You will die at the age of: 68!

You are a very passionate and family-oriented person. Family is always in the first place for you and you will do anything for them. Maybe that's why you'll die at the age of 68. Want to prolong your stay on this planet? Take some time off for yourself!

Skrevet

Fikk også 75. Men litt dumt spøramål om det med røyking for eksempel da,hehe. Litt forskjell på om man røyker masse fast eller om man røyka litt en gang i blandt for ti år siden.

Gjest supernova_87
Skrevet

You will die at the age of 22: 

You are a cold and cynical psycho-bitch, and the way you treat others will catch up with you. It's time to see the people around you, or it might end up being too late. 

Skrevet

You will die at the age of 22: 

You are a cold and cynical psycho-bitch, and the way you treat others will catch up with you. It's time to see the people around you, or it might end up being too late.

Så du skulle allerede vært død? :sjokkert:
Skrevet (endret)

91  :jolie:

You will die at the age of 91! Can you believe it?!

You will live a full and happy life, accomplish all of the items on your bucket list and have a few more years to spare.

Endret av stikkontakt
Gjest supernova_87
Skrevet

Så du skulle allerede vært død? :sjokkert:

:frown:  :pls: Ja! Buhuhuhu! Det skjer vel hvert sekund nå!  :tristbla:  :haar:

... Eller, så er jeg bare et spøkelse og har ikke skjønt det enda!  :jepp:  :digge:  :reise: You see me rollin'

Gjest Belle âme
Skrevet

75...Det var da veldig ungt!

Og kva har Elvis vs. Sinatra med testen å gjere?!

Skrevet

75...Det var da veldig ungt!

Og kva har Elvis vs. Sinatra med testen å gjere?!

Sinatra musikk gjør deg gammel, og Elvis musikk gjør deg ikke fult så gammel :P 

Syns nesten det var mer merkelig med fuktighetskrem. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...