frksølekopp Skrevet 28. september 2015 #1 Skrevet 28. september 2015 Hvor er det trygt å kjøpe fotball EM-billetter når den tid kommer? Er redd for å bli svindlet, eller kjøpe fra useriøse aktører
Florence Skrevet 28. september 2015 #2 Skrevet 28. september 2015 (endret) https://euro2016.tickets.uefa.com Tillegg: Jeg får opp feilmelding når jeg trykker på denne linken, men google tickets euro cup 2016 så kommer du til UEFA sine sider. Endret 28. september 2015 av Florence
frksølekopp Skrevet 28. september 2015 Forfatter #3 Skrevet 28. september 2015 (endret) https://euro2016.tickets.uefa.com Tusen takk 404 not found Endret 28. september 2015 av frksølekopp
Florence Skrevet 28. september 2015 #4 Skrevet 28. september 2015 Tusen takk 404 not found Se over igjen.
frksølekopp Skrevet 28. september 2015 Forfatter #5 Skrevet 28. september 2015 Se over igjen. haha ser der ja! Men du, det står man må registrere seg å sånn, hva betyr det egt? Hvorfor må man det? Kan jeg ikke kjøpe billetter senere da?
frksølekopp Skrevet 28. september 2015 Forfatter #6 Skrevet 28. september 2015 Leser også at 12. Des vil det ble lagt ut billetter til de 24 supporter landene. Så det betyr at hvis Norge ikke kommer med, så kan ikke jeg kjøpe billetter? Utenfom på den platformen der andre videreselger billettene sine igjen?
Florence Skrevet 28. september 2015 #7 Skrevet 28. september 2015 haha ser der ja! Men du, det står man må registrere seg å sånn, hva betyr det egt? Hvorfor må man det? Kan jeg ikke kjøpe billetter senere da? Tipper etterspørselen er såpass stor at det er et lotteri for å 'vinne' billettene slik det er til store musikkfestivaler som Glastonbury og Tomorrowland.
frksølekopp Skrevet 28. september 2015 Forfatter #8 Skrevet 28. september 2015 Tipper etterspørselen er såpass stor at det er et lotteri for å 'vinne' billettene slik det er til store musikkfestivaler som Glastonbury og Tomorrowland. Jaa det virker sånn. Får bare krysse fingrene for at man får kjøpt da
Kjetil E Skrevet 28. september 2015 #9 Skrevet 28. september 2015 Leser også at 12. Des vil det ble lagt ut billetter til de 24 supporter landene. Så det betyr at hvis Norge ikke kommer med, så kan ikke jeg kjøpe billetter? Utenfom på den platformen der andre videreselger billettene sine igjen? Det blir vel normalt lagt ut billetter for åpent salg til innbyggere av alle land innen EU/EØS, uavhengi av om landet deres er med i sluttspillet eller ikke. Men vær klar over at det er enorm rift om disse billettene. Forøvrig er det vel max 10% til hver nasjon som spiller kampen. Og de billettene selges normalt gjennom gjeldende lands forbund (Ipraksis en opperatør eller billettportal det nasjonale forbund sammarbeider med).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå