AnonymBruker Skrevet 28. september 2015 #1 Del Skrevet 28. september 2015 Jeg er en mann i 30-årene som ikke har spesielt mange rundt meg. Det mangler ikke på familie, men vennene uteblir. De få vennene jeg hadde forsvant på grunn av ei jeg var sammen med i noen år, hun likte ingen av de og da ble det ikke til at vi hang sammen heller. Jeg er så ensom... Jeg vil ha noen rundt meg som jeg kan føle meg trygg blant. Anonymous poster hash: 8f95c...348 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
redhotmystery Skrevet 28. september 2015 #2 Del Skrevet 28. september 2015 Hva jobber du med? Mulighet for noe felleskap der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cashbah Skrevet 28. september 2015 #3 Del Skrevet 28. september 2015 Start med en hobby da vel, eller meld deg frivillig i f.eks. Røde Kors. Supersosialt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_TSX80 Skrevet 28. september 2015 #4 Del Skrevet 28. september 2015 Hvor bor du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå