AnonymBruker Skrevet 28. september 2015 #1 Skrevet 28. september 2015 Nå har jeg altså prøvd et Mary Kay produkt for første gang.. bruker vanligvis ansiktskremer fra AquaDerma og Biotherm.. men en totalt hjernevaska MK-konsulent lovet meg at denne ansiktskremen var myyye bedre enn alle andre. Så jeg tok på kremen etter at jeg hadde dusja, og kjente at det begynte å svi i hele ansiktet..og det føltes som om jeg hadde på ansiktsmaske eller noe, eller som om kremet stivnet utenpå ansiktet.. er det bare meg, eller bruker virkelig folk disse produktene daglig?? Og er det mulig å få pengene tilbake for dette søppelet?Anonymous poster hash: f9b8a...5a6
C-girl Skrevet 28. september 2015 #2 Skrevet 28. september 2015 (endret) Mary kay har 100% fornøydhetsgaranti, så konsulenten din skal refundere beløpet siden du ikke er fornøyd. Jeg bruker selv MK, og er veldig fornøyd, men det er jo som andre produktserier, det passer ikke for alle. Endret 28. september 2015 av C-girl 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2015 #3 Skrevet 28. september 2015 Et produkt er aldri bra for alle - selv om de har samme hudtype. Det er selvsagt feil av selgeren å hevde at denne er bedre enn alle andre for deg, for det vet du aldri før du har prøvd. Du reagerte på dette produktet. Det kunne du gjort med andre produkter også som inneholder stoffet du reagerte på (eller kombinasjonen, eller hvordan det nå fungerer). Hun over her sier at du har 100% fornøydhetsgaranti, så da må du be om pengene tilbake. Og si til selgeren at hun ikke skal være så påståelig :D Anonymous poster hash: 7c336...915
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå