Gå til innhold

På jakt etter mørke brune fritidssko på salg! Men hvor?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Har ikke så mye penger for tiden, men er som sagt på jekt etter slike sko. Skal helst være litt gode å gå i. Noen tips?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det skal godt gjøres å finne salg på sko så tidlig i sesongen, men billige sko har de ihvertfall på Din Sko!

Skrevet

Blend har vet iallefgall ett par mørkebrune sko, men disse har også de "klassiske" blendstripene på siden, i gult. Koster kanskje en 3-400 kr.

Gjest Anonymous
Skrevet
Blend har vet iallefgall ett par mørkebrune sko, men disse har også de "klassiske" blendstripene på siden, i gult. Koster kanskje en 3-400 kr.

gjør det noe da...om blend-stripa er der? :roll:

Skrevet

Nei, det gjør selvsagt ingenting. Det jeg ville frem til var at det er to gule striper på skoene, noe jeg selv ikke synes er så kjempefint. Jeg har sånne sko selv, men i beige med hvitestriper på. kKempegode sko!

Gjest Anonymous
Skrevet

Takk for svar!

Det var sånne sneakers du nevner som jeg er på jakt etter. Bra at de ikke kostet mer. Hvor selger de Blend, og har de en hjemmeside hvor man kan se skoutvalget deres?

Skrevet

Jeg er ikke helt sikker. De finnes i blend butikkene, samt i en av de større skokjedene, men jeg husker ikke hvilken. DinSko, eurosko eller skoringen, vil jeg tro.

Ellers kan du gå inn på www.blendofamerica.com , gå på collection og så shoes, så ser du dem på den øverste "linjen" med sko :) De gule stipene var faktisk ikke så verst likevel :)

Skrevet

Har vært og sett i dag, og det var på Eurosko :)

Skrevet

Det så jeg i grunnen ikke etter om, men mener det var 3-400 da jeg selv kjøpte mine for et halvt års tid siden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...