AnonymBruker Skrevet 28. september 2015 #1 Skrevet 28. september 2015 Jeg skal lage fiskegrateng fra bunn av. Fisken og makaronien er nå kokt og blandet sammen. Dette har stått på kjøkkenbenken en times tid og er nå satt i kjøleskapet, mens jeg venter på at sausen skal bli klar. Men så er saken den at jeg tror ikke sausen blir klar i dag. Må plutselig ut en tur. Kan jeg bruke fisken og makaronien i fiskegrateng i morgen? Dette er mat som skal lages for å fryses ned. Livredd for at bakterier skal oppstå i noe av maten Anonymous poster hash: f1a05...797
AnonymBruker Skrevet 28. september 2015 #2 Skrevet 28. september 2015 Hva er det du venter på med den sausen? Hvit saus skal bare koke i fem-ti minutter for å få bort melsmaken Anonymous poster hash: 4ad28...d53
AnonymBruker Skrevet 28. september 2015 #3 Skrevet 28. september 2015 Jeg må ut en tur, og rekker ikke å lage sausen nå. Eller jeg rekker det vel, men den blir ikke avkjølt nok før jeg må reise. Kan jeg bruke fisken og makaronien i den kalde sausen da jeg kommer tilbake? Anonymous poster hash: f1a05...797
AnonymBruker Skrevet 28. september 2015 #4 Skrevet 28. september 2015 Jeg må ut en tur, og rekker ikke å lage sausen nå. Eller jeg rekker det vel, men den blir ikke avkjølt nok før jeg må reise. Kan jeg bruke fisken og makaronien i den kalde sausen da jeg kommer tilbake?Anonymous poster hash: f1a05...797 Ja, det kan du. Anonymous poster hash: 4ad28...d53
AnonymBruker Skrevet 28. september 2015 #5 Skrevet 28. september 2015 Takk:)Anonymous poster hash: f1a05...797
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå