Høststorm Skrevet 28. september 2015 #1 Skrevet 28. september 2015 Jeg skal ha denne som inngangs musikk, vi har ikke orgel, men har piano, og evt andre instrumenter, og jeg lurer på om noen har noen alternativer til morsom men og fin utgangsmusikk? Har tenkt på contrey musikk, men fortsatt veldig usikker på hva som kan bli bra! Er ikke av den typen som liker det helt tradisjonelle! Og åssen utgangs musikk brukte dere?
AnonymBruker Skrevet 28. september 2015 #2 Skrevet 28. september 2015 Du liker ikke tradisjonelt men skal ha canon in D? Anonymous poster hash: d8ad4...904 5
AnonymBruker Skrevet 28. september 2015 #3 Skrevet 28. september 2015 Vi hadde idyll med postgirobygget 😊 veldig stemning😊Anonymous poster hash: 2f1b9...832
Gjest økonomifrue Skrevet 28. september 2015 #4 Skrevet 28. september 2015 Vi hadde inngang og utgang på piano, veldig vakkert! Inngang; river flows in you - Yiruma Utgang: kiss the rain - Yiruma Søk på disse på YouTube! Vi hadde i hvert fall en magisk vielse også pga disse melodiene (klart vi er veldig fan av disse fra før da)...
Høststorm Skrevet 28. september 2015 Forfatter #5 Skrevet 28. september 2015 Takk for svar, vi skal ha bryllup om en mnd, så tror ikke det hadde passet med en sommersang dessverre
ejlisothilie Skrevet 28. september 2015 #6 Skrevet 28. september 2015 Hos oss blir det Star Wars som utgangsmusikk!
melatonin Skrevet 29. september 2015 #7 Skrevet 29. september 2015 Hos oss blir det Star Wars som utgangsmusikk! Cool Vi hadde fra Love actually, jeg ville ha fra Ringenes herre, men det ble nedstemt.
ejlisothilie Skrevet 29. september 2015 #8 Skrevet 29. september 2015 Ei venninne av meg hadde sneket inn Ringenes Herre i et mellomspill i en salme 1
funginger Skrevet 1. oktober 2015 #9 Skrevet 1. oktober 2015 Forrest Gump! Bryllupsdag på Troldhaugen har litt mer "futt".
Høststorm Skrevet 4. oktober 2015 Forfatter #11 Skrevet 4. oktober 2015 Haha, godt vi er forskjellige LastSummer, men vi har fått bestemt oss, og tusen takk for innspill :D
sofie777 Skrevet 4. oktober 2015 #12 Skrevet 4. oktober 2015 Tror LastSummer mente orddelingsfeilen, ikke at det er dumt med utgangsmusikk.... NÅR jeg gifter meg orker jeg ikke gå opp til langtekkelig musikk, hadde ikke orket det som gjest ihvertfall, så jeg ønsker meg denne som inngang: Og vil kanskje ha "medaljeutdelingsscenen" fra A new hope som utgangsmusikk, men da må den fikses sånn at hovedtemaet til Star Wars ikke kommer så fort inn, så det kan være litt hemmelig for de som ikke er inne i den verdenen. Det er ikke umulig at det blir noe fra Ringenes Herre eller en annen film også. Men i grunnen er dette noe som betyr så uendelig mye mer for brudeparet enn for gjestene. Jeg husker ikke noen av inn- eller utgangene fra de bryllupene jeg har vært i. De eneste jeg husker er den som en farsott for en del år siden og annen musikk der de gjør noe spesielt. Farsotten:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå