Gjest Gjesta Skrevet 21. september 2004 #1 Skrevet 21. september 2004 Jeg gleder meg til å få brudekjolen min i hus - men det kommer til å bli SÅ vanskelig å la være å vise den til alle mine nærmeste før den store dagen! Har jo aller mest lyst til å vise den til alle jeg kjenner, inkludert min kjære... Hvem fikk se kjolen deres før den store dagen? K
Lotte20 Skrevet 21. september 2004 #2 Skrevet 21. september 2004 Søstra mi var med da jeg fant den i brudesalongen En god venninne var med da jeg fikk den tilpassa Forloveren øvde seg på å snøre den igjen Svigermor hjalp meg med å stryke den Mamma oppbevarte den Den andre søstra mi var med og vurderte slør/ikke slør Frisør og blomsterdekoratør såg bilde av den Ble visst en hel del det....men av praktiske årsaker ble det sånn
Aelwyn Skrevet 22. september 2004 #3 Skrevet 22. september 2004 Søs skal få se den, om det må gjøres noe med den, så skal syersken få se den, og så skal den gjemmes.
Sita Skrevet 22. september 2004 #4 Skrevet 22. september 2004 Jeg hadde bestemt at ingen skulle få se den, men det viste seg å bli vanskelig så en tre, fire stk har sett den, men samboen ville gudsjelov ikke
Gjest Madam Felle Skrevet 22. september 2004 #5 Skrevet 22. september 2004 Har ingen problemer med å vise kjolen min til de som vil se den. Men min kjære er den eneste som IKKE får se den før den store dagen.
Lullu Skrevet 22. september 2004 #6 Skrevet 22. september 2004 Kun min mor og forlover som får lov å se den. Og faktisk en venninne (min fadder) av mamma også. :-) Kjolen henger i skapet hos mamma. Kunne ikke fallt meg inn å vise den til sambo, om han ville eller ei
Tyren Skrevet 22. september 2004 #7 Skrevet 22. september 2004 Kun forloveren min og svigermor som var med når jeg prøvde kjolen hadde sett kjolen i forkant. Kjolen hang i 1,5 år hos svigers, før den skulle brukes. Fant ut at det var mest praktisk å ha den der, for da kunne jeg ikke vise den til "alle"
Alida Skrevet 22. september 2004 #8 Skrevet 22. september 2004 Forloveren min var den eneste som fikk se den
Gjest Gjesta Skrevet 22. september 2004 #10 Skrevet 22. september 2004 Skjønner ikke hvordan dere klarer å holde den så hemmelig jeg! :klø: K
maki Skrevet 22. september 2004 #11 Skrevet 22. september 2004 mamma som skal sy forlovern min og ei venninne
Arwen Skrevet 22. september 2004 #12 Skrevet 22. september 2004 Jeg har ikke klart å holde det hemelig - maaaaange har sett bilde av den, og så dukket mormor og bestefar opp da jeg prøvde den hos mamma så de har også sett den.
Gjest Poirot Skrevet 22. september 2004 #13 Skrevet 22. september 2004 Mamma, venninde av mamma og pappa (de to siste har kun sett bilde). Holder den ikke hemmelig, men den er fremdeles hos sydamen.
cecily Skrevet 22. september 2004 #14 Skrevet 22. september 2004 Forloveren min var meg når jeg kjøpte den, hun var den eneste som så den før bryllupet. Mamma og søsteren min fikk beskrevet hvordan den så ut, men så hverken originalen eller bilde før i kirken.
Gjest MrsL Skrevet 22. september 2004 #15 Skrevet 22. september 2004 Min mor, min svigermor, min forlover og en venninne. Min mor fikk se den på meg, svigermor så den på kleshenger, mens de andre to var med meg da jeg kjøpte den.
Miss Marple Skrevet 22. september 2004 #16 Skrevet 22. september 2004 Forloveren min og en venninne var med når jeg prøvde den og så hang den hos mamma før selve bryllupet, men hun så den aldri på meg...
Seterjenta Skrevet 22. september 2004 #17 Skrevet 22. september 2004 Jeg kjøpte min alene, i Spania, men har siden vist den til svigermor, sambos søskenbarn, mamma, pappa, søsteren min og hennes samboer. Alle har sett den på meg. Det eneste som er viktig for meg, er at ikke sambo ser den, og han vil heller ikke se før den store dagen. Kjolen henger hos svigers, og jeg har gitt henne lov å vise den til sin venninne
Tosca Skrevet 23. september 2004 #18 Skrevet 23. september 2004 Mamma var med når jeg kjøpte kjolen, og forloveren min var med når den skulle prøves etter tilpassingen. Og så måtte jeg vise den fram til alle veninnene mine på utdrikkingslaget mitt.
Gjest Tex Skrevet 23. september 2004 #19 Skrevet 23. september 2004 Mamma, pappa, min søster, min forlover, et par av mine venninder og en nabo så kjolen min før bryllupet. Ikke pokker om jeg klarte å holde meg.....
Gjest Harmony Skrevet 23. september 2004 #20 Skrevet 23. september 2004 Noen venninner fikk se overdelen. Svigermor var den eneste som fikk se hele stasen før den store dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå