Gå til innhold

Tips til uerfaren dater (og tinderjomfru)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg har vært singel et par år nå. Har ikke datet så mye i denne perioden, har ikke hatt behov for det. Nå derimot har jeg meldt meg inn på tinder, og via der har jeg fått kontakt med to stykker. Etter noen meldinger frem og tilbake ble vi enige om å sende hverandre snap og chatte via snap.

Dette har pågått litt over en uke nå. Har vært inne på å treffes (gjelder begge to, men han ene virker veldig klar for det). Ingen av disse bor ikke i samme by som meg, så det må i så fall planlegges.

Hvor lenge har det gått før dere har truffet hverandre (når dere har chattet via tinder, snap o.l)? Jeg er så usikker på hvordan dette foregår, føler meg ganske lost egentlig :D Har heller aldri vært på date med noen jeg ikke kjenner, er redd det blir kleint (jeg anser meg selv for å være ganske lett å snakke med, men hva hvis det blir totalkræsj...Kan jo skje).

Og er det dumt å chatte med flere samtidig? Dere som er på tinder, mange "baller" har dere i lufta samtidig da? :fnise:

Anonymous poster hash: d4b2c...63f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm... vært på veldig mange tindermøter, av ren nyskjerrighet (ikke noe sex i bildet). Ikke fått så veldig godt utbytte av noen. Kan bli kleint, men er bare å slappe av og holde samtalen gående. 

På tinder kan du snakke med så mange du vil, ikke noe grense for hva som er lov, alle gjør det. Veldig mange tar appen useriøst så ikke forvent noe super super duper fantastisk ut av det hele. For min del er jeg mindre nyskjerrig på gutter nå og er ikke så nøye på de hahaha. Best å være singel.. Og ikke møt på feil folk...

Skrevet

"Filmkveld/middagsdate hjemme" hos en mann betyr som oftest forventninger om sex.

Tåpelig, men slik er det.

Skrevet

Jeg har chattet fra én dag til to uker før jeg har møtt noen. En fyr bestemte jeg meg for å møte etter å ha chattet i bare en time. Møt folk på offentlig sted, ikke hjemme hos hverandre. En kaffe eller pils er greit å starte med. Eller rusle en tur sammen. En aktivitet er også gøy å gjøre sammen hvis dere har en felles interesser. Hvis du synes det er greit at gutter sjonglerer deg, så er det ikke noe problem at du sjonglerer andre. Min regel er at så lenge vi ikke har pratet om å kun treffe hverandre, så er det greit å date andre.

Anonymous poster hash: 9c6f5...4ca

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...