AnonymBruker Skrevet 28. september 2015 #1 Skrevet 28. september 2015 Hva mener dere om sånne folk? Anonymous poster hash: cfcbf...f9f
annebanane Skrevet 28. september 2015 #2 Skrevet 28. september 2015 Jeg ser ikke behovet for det selv, men de får da styre på så lenge det ikke går ut over annet.
Gjest Raindrops Skrevet 28. september 2015 #3 Skrevet 28. september 2015 Mener ikke så mye om dem på det grunnlaget alene. Kjenner mange som gjør det og det er alle mulige mennesketyper, både folk jeg liker og ikke liker, intelligente og uintelligente, snobber og frikere, unge og voksne, foreldre og single. 7
AnonymBruker Skrevet 28. september 2015 #4 Skrevet 28. september 2015 Ingen jeg gidder å ha med å gjøre. Det er narkotika og ulovlig uansett hvor mye noen her inne vil det skal være lovlig. Og når mannen er politi fungerer det ganske dårlig å ha noe å gjøre med slike mennesker. Men utenom at jeg ikke vil ha noe med de å gjøre og at jeg synes synd i de som driver med narkotika så er det ikke noe spesielt jeg synes om dem. Anonymous poster hash: 14a53...f64 10
Gjest The Lost Dreamer Skrevet 28. september 2015 #5 Skrevet 28. september 2015 (endret) Kjenner en del folk som gjør det, men dømmer dem ikke akkurat. Det er deres liv, ikke mitt, og så lenge det ikke går utover folk de er med på en negativ måte, så syns jeg de kan få holde på, så lenge de ikke begynner med dumme ting. Vil bare nevne at i ungdomstida er det sikkert greit å prøve det litt og sånt, men om man skal drive med det når man feks. har familie med barn, burde man holde seg unna Endret 28. september 2015 av The Lost Dreamer
peppermyntete Skrevet 28. september 2015 #6 Skrevet 28. september 2015 Det er ikke folk jeg vil ha i livet mitt daglig. Kunne for eksempel aldri vært kjæreste eller mer med noen som drev med det. Men hva vennene mine gjør når de ikke er med meg bryr jeg meg ikke så mye om. 5
Gjest Castielz Skrevet 28. september 2015 #7 Skrevet 28. september 2015 Heller en urte, uten beviste skadevirkninger, enn gift som gjør deg uberegnelig, voldelig, aggressiv og ødelegger kroppen din. Jeg snakker selvsagt om alkohol. 1
Cashbah Skrevet 28. september 2015 #8 Skrevet 28. september 2015 Så lenge det er snakk om bruk og ikke misbruk er jeg for. 6
Gjest Mocchhaa Skrevet 28. september 2015 #9 Skrevet 28. september 2015 Synes det er helt greit. Det er forskjell på å være narkoman, og ta seg en blås innimellom.
AnonymBruker Skrevet 28. september 2015 #10 Skrevet 28. september 2015 Det er greit så lenge det er sporadisk. Jeg kjenner eksempler på både moderate og i overkant. Typiske "hasjhuer" er potetsekker - for altfor mange er det bortkastet tid og potensiale. Om han klarer begrense seg til en sjelden gang er det helt greit. Anonymous poster hash: d3f02...ed2
AnonymBruker Skrevet 28. september 2015 #11 Skrevet 28. september 2015 Jeg omgås ikke narkomane. Anonymous poster hash: 07af6...fee 7
Guy Fawkes Skrevet 28. september 2015 #12 Skrevet 28. september 2015 Hva mener dere om sånne folk? Anonymous poster hash: cfcbf...f9f De misbruker narkotika. Litt som at du fortsatt er prostituert om du bare prostituerer deg en gang iblant. 8
Charmander Skrevet 28. september 2015 #13 Skrevet 28. september 2015 Det er helt greit. De misbruker narkotika. Litt som at du fortsatt er prostituert om du bare prostituerer deg en gang iblant. Det er bare tøv, og du er veldig lite opplyst. Hadde både hasj og alkohol kommet på markedet i dag så hadde aldri alkohol blitt legalisert, men det hadde hasjen. Dette er politikk, og jeg mener at de fleste som mener at det er noe galt i å røyke seg en spliff en gang nå og da er veldig lite opplyst og særdeles trangsynte mennesker. 6
AnonymBruker Skrevet 28. september 2015 #14 Skrevet 28. september 2015 De misbruker narkotika. Litt som at du fortsatt er prostituert om du bare prostituerer deg en gang iblant. Mener du også at man er alkoholiker om man drikker en øl eller et glass vin en gang i blant? Anonymous poster hash: 38f1e...0c4 3
Summers Skrevet 28. september 2015 #15 Skrevet 28. september 2015 (endret) De misbruker narkotika. De misbruker det ikke, det er jo nettopp slik narkotika skal brukes. Endret 28. september 2015 av Summers 6
AnonymBruker Skrevet 28. september 2015 #16 Skrevet 28. september 2015 Helt ok, er for legalisering selv om jeg stoppet selv i det vi begynte å prøve på å få barn. Har ikke rørt det siden, føler ikke det passer inn i livssituasjonen min nå (som mor), men om jeg ikke hadde hatt barn hadde jeg nok fremdeles tatt et blås i ny og ne. Merk at dette var ikke noe jeg holdt på med daglig, men en sjelden gang i blant. Anonymous poster hash: 54d5b...4b5 2
Betasuppe Skrevet 28. september 2015 #17 Skrevet 28. september 2015 Helt vanlig. Noen drikker iblant, andre røyker iblant. Jeg ser så klart annerledes på folk som røyker dag ut og dag inn, akkurat som alkoholikere.
Gjest Skrevet 28. september 2015 #18 Skrevet 28. september 2015 Det er ikke "sånne folk" som i en spesiell folketype Så lenge man ikke misbruker tenker jeg at dette er noen jeg kan ha som venner om vi kommer overens.
Guy Fawkes Skrevet 28. september 2015 #19 Skrevet 28. september 2015 Det er helt greit. Det er bare tøv, og du er veldig lite opplyst. Hadde både hasj og alkohol kommet på markedet i dag så hadde aldri alkohol blitt legalisert, men det hadde hasjen. Dette er politikk, og jeg mener at de fleste som mener at det er noe galt i å røyke seg en spliff en gang nå og da er veldig lite opplyst og særdeles trangsynte mennesker. Er du ikke sikker på at det er du som er trangsynt og muligens ikke objektiv da det høres ut som du selv er misbruker av narkotika. Du driver frem en hypotetisk problemstilling, som er fullstendig irrelevant. Jeg liker å holde meg til den verden jeg faktisk lever i og ikke "twilight" verden. Vi vet at hasj ikke er lovlig på markedet i Norge, det blir litt kunstig å si at hadde den kommet på markedet i dag så hadde det blitt lovlig. Hvor har du dekning for en slik tanke. Det meste er politikk her i verden, og politikkere har vurdert ut fra faglige kriterier at det finnes så mange bakdeler at det ikke er aktuelt. Men som de fleste som ruser seg blir så opptatt av eget behov at de klarer ikke ta hensyn til familie og samfunn rundt seg. Men du kan jo fortelle meg hvorfor du mener at de som er imot er lite opplyste for det innbefatter psykologer som arbeider med rusrelaterte skader, muligens over 90 % av politikkere på storting. All ekspertise som arbeider med rusproblematikk og politi. Hvem er for utover de som selv misbruker narkotika. 9
AnonymBruker Skrevet 28. september 2015 #20 Skrevet 28. september 2015 Er du ikke sikker på at det er du som er trangsynt og muligens ikke objektiv da det høres ut som du selv er misbruker av narkotika. Du driver frem en hypotetisk problemstilling, som er fullstendig irrelevant. Jeg liker å holde meg til den verden jeg faktisk lever i og ikke "twilight" verden. Vi vet at hasj ikke er lovlig på markedet i Norge, det blir litt kunstig å si at hadde den kommet på markedet i dag så hadde det blitt lovlig. Hvor har du dekning for en slik tanke. Det meste er politikk her i verden, og politikkere har vurdert ut fra faglige kriterier at det finnes så mange bakdeler at det ikke er aktuelt. Men som de fleste som ruser seg blir så opptatt av eget behov at de klarer ikke ta hensyn til familie og samfunn rundt seg. Men du kan jo fortelle meg hvorfor du mener at de som er imot er lite opplyste for det innbefatter psykologer som arbeider med rusrelaterte skader, muligens over 90 % av politikkere på storting. All ekspertise som arbeider med rusproblematikk og politi. Hvem er for utover de som selv misbruker narkotika. At du bruker begrepet "misbruk" indikerer at du også mener at det kan eksistere "bruk". Så hva er etter ditt syn akseptabel bruk av narkotika? Følger du bare loven med bind for øynene og hendene for ørene? Anonymous poster hash: ddb22...33b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå