AnonymBruker Skrevet 28. september 2015 #1 Skrevet 28. september 2015 Har aldri vært på sommerferie i Danmark, og litt smålunken til det hele. Ser for meg et skrekkscenario på en liten hytte i grisgrent strøk, men drittvær hele uka. Meeen, så skjønner jeg jo at mange barnefamilier elsker å feriere i Danmark, så da vil jeg spørre disse etter noen god tips i forkant! Hvor er det fint å feriere hvis man ønsker strandliv, litt livlig område (altså ikke huset på prærien), nærhet til ulike parker osv? Har du et spesifikt feriehus å anbefale? Har du et spesiell utleier å anbefale? Generelle tips for å få en bra Danmarksferie? Vi skal dra sammen med to andre familier, og blir derfor 12 stk. til sammen med stort og smått. Anonymous poster hash: b53d6...a6b
AnonymBruker Skrevet 28. september 2015 #2 Skrevet 28. september 2015 Vi likte oss godt i Ebltoft. Men det er raskt å kjøre i Danmark. Ca fire timer så er du i Tyskland. Er mange fine koselige plasser i Danmark. Skagen er og et koseligt sted.Vi likte oss godt på Mans Klint. Fikk noen ekstra dager der, da bilen måtte på verksted. Ungene likt godt Bon Bon Land. Pga bilen fikk vi ikke testet ut Gilleleje (Sjælland), de vi hadde et sommerhus vi kunne låne. Anonymous poster hash: 53168...7ca
ToveM Skrevet 28. september 2015 #3 Skrevet 28. september 2015 Masse fine campingplasser i Danmark, flotte "camping" hytter med alt du trenger. Her er det masse å gjøre for barn i alle aldre. Mange har aktiviteter for barn i sommerferien. Noen av de vi har syntes var veldig greie. Bogense Strand camping på Fyn og Ribe Camping på Jylland. denne ligger jo ganske langt sør og kort vei til dagstur til Tyskland. Vi har feriert mye i Danmark med ungene. Som han mellomste (nå 22 år) sa for noen år siden. Han trengte aldri mer å reise til Danmark, for der hadde han sett alt...
AnonymBruker Skrevet 30. september 2015 #5 Skrevet 30. september 2015 Skallerup Seaside Resort 👍🏻Anonymous poster hash: d7c64...80a 1
caroprins Skrevet 30. september 2015 #6 Skrevet 30. september 2015 Da synes jeg dere skal dra til Lalandia http://www.lalandia.dk/no/Pages/forside.aspx her har du er flott badeland pluss Legoland i gåavstand og Løveparken ganske nærme. Ikke noen fare for å bli isolert her. Nå er i alle fall Jylland slik at avstanden er kort og det kryr av parker av forskjellige slag over alt. I Ålborg er det en fin zoo. I Randers er det en flott regnskogpark. Det finnes parker med ørner og andre rovfugler. Det finnes parker med bjørner og ulver og andre nordiske villmarksdyr. Det finnes parker med flotte vann land og det er nok av fine strender rundt forbi. Det finnes hjortefarmer og akvarier. noe for alle vil jeg si. Når det gjelder vær så var det jo i sommer som i norge. Jeg var der nede en stund da. Og jeg har vært der med 30 varmegrader. Men i Lalandia så er badelandet innendørs. Det er også Randers Regnskovpark. Så har man gardert seg værmessig. Danmark er et flott land å feriere i. Siden jeg har bare drøye 3 timer med båten over til Hirtshals så er jeg ofte der nede en tur. Det blir nok en super tur.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå