AnonymBruker Skrevet 28. september 2015 #1 Skrevet 28. september 2015 Jeg og kjæresten min har et avstandsforhold og jeg synes det er hyggelig å "offentliggjøre" forholdet vårt Hvis jeg går inn og skriver inn forhold med XX, så må han godta dette ser jeg. Vil det stå med en gang at jeg er i et forhold da? men uten navn? eller vil alt komme opp når han først han godkjent? Anonymous poster hash: 04efa...809
AnonymBruker Skrevet 28. september 2015 #2 Skrevet 28. september 2015 Først kommer det et innlegg med "er i et forhold" og når han godkjenner det, endres innlegget og navnet hans blir klikkbart i innlegget. Anonymous poster hash: ee1c7...203
AnonymBruker Skrevet 28. september 2015 #3 Skrevet 28. september 2015 Jeg og kjæresten min har et avstandsforhold og jeg synes det er hyggelig å "offentliggjøre" forholdet vårt Hvis jeg går inn og skriver inn forhold med XX, så må han godta dette ser jeg. Vil det stå med en gang at jeg er i et forhold da? men uten navn? eller vil alt komme opp når han først han godkjent? Anonymous poster hash: 04efa...809 Det kommer opp at du er i et forhold men ikke navn. Når han godtar vil navnet hans vise. Anonymous poster hash: 7b978...259
AnonymBruker Skrevet 28. september 2015 #4 Skrevet 28. september 2015 Det kommer opp at du er i et forhold men ikke navn. Når han godtar vil navnet hans vise. Anonymous poster hash: 7b978...259 Det er jo litt kjipt hvis det tar lang tid før han godtar da, haha.. Anonymous poster hash: 04efa...809
AnonymBruker Skrevet 28. september 2015 #5 Skrevet 28. september 2015 Det er jo litt kjipt hvis det tar lang tid før han godtar da, haha.. Anonymous poster hash: 04efa...809 Hva med å snakke med han først, så unngår du jo det?Anonymous poster hash: 78880...75a 5
heidifrøkna Skrevet 28. september 2015 #6 Skrevet 28. september 2015 Det kommer opp navn! Når samboeren min satt oss i et forhold så sto det med meg, men det vistes ikke på min profil før jeg godtok det. Eller, jeg ble tagget i en livshendelse
AnonymBruker Skrevet 28. september 2015 #7 Skrevet 28. september 2015 Ts her. Han ville ikke ha det på facebook Anonymous poster hash: 04efa...809
Gjest Pheel Skrevet 28. september 2015 #8 Skrevet 28. september 2015 Ts her. Han ville ikke ha det på facebook Anonymous poster hash: 04efa...809 Hva var grunnen hans for det? 2
AnonymBruker Skrevet 28. september 2015 #9 Skrevet 28. september 2015 Hva var grunnen hans for det? Han legger aldri ut ting og tang på facebook, bruker kun messenger, har mange "venner" og "skrot" osv. De som trenger å vite at vi er kjærester, vet det, sier han... Anonymous poster hash: 04efa...809
Gjest Pheel Skrevet 28. september 2015 #10 Skrevet 28. september 2015 Han legger aldri ut ting og tang på facebook, bruker kun messenger, har mange "venner" og "skrot" osv. De som trenger å vite at vi er kjærester, vet det, sier han... Anonymous poster hash: 04efa...809 Høres ut som en veldig dårlig unnskyldning bare. 3
AnonymBruker Skrevet 28. september 2015 #11 Skrevet 28. september 2015 Høres ut som en veldig dårlig unnskyldning bare. dårlig unnskyldning? hvorfor det? han har ikke postet noe på facebook på over 2 år og ønsker ikke å "annonsere" et nytt forhold Anonymous poster hash: 04efa...809 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2015 #12 Skrevet 28. september 2015 Høres ut som en veldig dårlig unnskyldning bare. Ikke alle som gidder å brette ut privatlivet på facebook. Står ikke at jeg og samboer er sammen der. Jeg har 700 venner og trenger ikke at alle de skal vite hvem jeg er med, bor med osv. Publiserer sikkert noe når vi gifter oss, men hva er greia med at ting må være på Facebook da?Anonymous poster hash: 9497b...a67 3
Florence Skrevet 28. september 2015 #13 Skrevet 28. september 2015 Høres ut som en veldig dårlig unnskyldning bare. Jeg vil heller ikke ha noe informasjon om eventuelle forhold på Facebook, det er ikke nødvendigvis en dårlig unnskylding, bare personlige preferanser. 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2015 #14 Skrevet 28. september 2015 dårlig unnskyldning? hvorfor det?han har ikke postet noe på facebook på over 2 år og ønsker ikke å "annonsere" et nytt forhold Anonymous poster hash: 04efa...809 1) fordi det tydeligvis betyr mye for deg 2) hvorfor skal det være dumt/teit å annonsere at man har funnet noen man er glad i? Jeg var sammen med en engang som kunne gå med på å ha "i et forhold" på Facebook, men ikke at det var med meg. Jeg dumpa han. Hvorfor skjemtes han sånn over meg at han ikke ville stå for at han var kjæresten min? Nei, søren heller. Er ikke kjæresten min stolt over å være -min- kjæreste, da vil han ikke ha meg nok. Anonymous poster hash: 1bb94...fd0 3
Gjest Pheel Skrevet 28. september 2015 #15 Skrevet 28. september 2015 Hadde ikke jeg funnet meg i hvertfall, at gubben skulle opptrådt som singel på sosiale medier. Her var heldigvis han like ivrig på å bytte status som det jeg var da vi først ble sammen. 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2015 #16 Skrevet 28. september 2015 Hadde ikke jeg funnet meg i hvertfall, at gubben skulle opptrådt som singel på sosiale medier. Her var heldigvis han like ivrig på å bytte status som det jeg var da vi først ble sammen. Står ikke at han er singel. Står ingenting Anonymous poster hash: 04efa...809
Faith- Skrevet 28. september 2015 #17 Skrevet 28. september 2015 (endret) Han jeg datet for et par år siden han måtte ikke ha godkjenning av meg for å offentliggjøre "foholdet" vårt på facebook, for å si det sånn.. Vi hadde kun truffet hverandre 2-3 ganger og plutselig oppdaterer han statusen sin til "i et forhold" og tagger meg.. Uten å spørre meg først! Jeg er absolutt ikke personen som liker oppmerksomhet rundt mine potensielle forhold før jeg er sikker på at vi har noe seriøst, så ytterst få visste om han og plutselig får vennene og familien min opp på facebooken sin at jeg er i et forhold, uten å ha hørt noe fra meg på forhånd (jeg er en person om ikke oppdaterer status på facebook før jeg har vært sammen med en person lenge og "alle" vet om det allerede). Trodde jeg skulle klikke på han. Er kanskje ikke nødvendig å si at det ikke varte så lenge etter det før jeg "slo opp". Så for å svare på spørsmålet ditt: Du trenger ikke godkjenning av han for å oppdatere din status og du har mulighet til å tagge han. Han må selv godta at hans status blir endret, men det at du endrer status vil uansett dukke opp på hans wall om du tagger han i din statusoppdatering. Endret 28. september 2015 av Faith-
AnonymBruker Skrevet 29. september 2015 #18 Skrevet 29. september 2015 Høres ut som en veldig dårlig unnskyldning bare. Unnskyldning for hva? Jeg ville heller ikke ha hatt noe sånt på Facebook. Jeg ser ikke helt behovet enkelte har for å annonsere alt på Facebook og mistenkeliggjøre de som ikke vil ha det der. Er du redd for at det ikke er seriøst hvis det ikke er på Facebook? At man ikke er oppnevnt som i et forhold på Facebook er da ikke ensbetydende med at man er singel. Anonymous poster hash: 36b8e...c23 1
Gjest Castielz Skrevet 29. september 2015 #19 Skrevet 29. september 2015 Hva har dette på facebook å gjøre? Og hvorfor er det så viktig?
AnonymBruker Skrevet 29. september 2015 #20 Skrevet 29. september 2015 1) fordi det tydeligvis betyr mye for deg 2) hvorfor skal det være dumt/teit å annonsere at man har funnet noen man er glad i? Jeg var sammen med en engang som kunne gå med på å ha "i et forhold" på Facebook, men ikke at det var med meg. Jeg dumpa han. Hvorfor skjemtes han sånn over meg at han ikke ville stå for at han var kjæresten min? Nei, søren heller. Er ikke kjæresten min stolt over å være -min- kjæreste, da vil han ikke ha meg nok.Anonymous poster hash: 1bb94...fd0 Jeg merker at jeg blir sliten av slike krav, usikkerhet og mangel på forståelse. Nå kjenner ikke jeg ekskjæresten din, men årsaken til at mange velger å ikke annonsere forholdet sitt på Facebook henger svært sjeldent med at man skjemmes over kjæresten sin. Som en annen skriver handler det om personlige preferanser når det gjelder hvor mye av livet sitt en ønsker å legge ut på Facebook. Selv bruker jeg Facebook kun til å holde meg oppdatert faglig og sosialt samt å holde kontakten med venner. For meg hadde det vært unaturlig å poste noe sånt på Facebook. Jeg har ikke noe behov for det. Jeg synes det er rimelig spesielt å trekke slike konklusjoner du har gjort kun basert på hvordan forholdet deres virker utad på Facebook. Det må være slitsomt å leve gjennom sosiale medier. Har du tenkt på hvorfor du har et behov for å ha dette på Facebook? Anonymous poster hash: 36b8e...c23 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå