Gå til innhold

Er snart 39 år og singel dame... Noen som er like gamle og single?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg føler meg veldig rar som er snart 39 år, og singel. Har gått på en del smell i kjærligheten, og nå begynner jeg å bli litt stresset over at jeg er så gammel og singel. Føler meg alene med å være det. Har heldigvis barn.

Er det noen andre som er i tilsvarende situasjon her inne? 

Anonymous poster hash: 36bbf...5da
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du den samme som laget tråd tidligere?

Anonymous poster hash: 2905f...ac7
Skrevet

Selvfølgelig er du ikke alene om å være 39 år og singel i Norge...

• Liker 7
Gjest Gjest_TSX80
Skrevet

Du er i allefall ikke veldig rar som er 39 år og singel :)

Det er det nok mange som kan skrive under på - men at man føler seg litt rar innimellom, kan jo hende.

Etter å ha lest en del her inne i ymse tråder, er jeg i allefall helt sikker på at jeg på en skala, heller mer mot "normalen" enn "rar" - selv om jeg er singel.

... forhåpentligvis sa jeg det uten å tråkke noen andre på tærne :takke:

Skrevet

Jeg er 53 og singel. Har ingen planer om å endre status med det første, får se når jeg blir pensjonist om jeg på lyst på en kar å tusle rundt med. :)

Anonymous poster hash: 6f986...217
  • Liker 1
Skrevet

Er vel ikke noe rart i å være singel da man er 39 år.

Jeg er 37, og har vært singel i 7 år, bare hatt ett par korte forhold på denne tiden. Nå ser det ut som jeg har møtt en helt fantastisk mann, og denne gangen har jeg virkelig troen på at det kommer til å vare. Noen er heldige og møter den rette på første forsøk, andre leter lenge. Men de aller fleste finner jo noen.

Anonymous poster hash: fd044...f3e
Skrevet (endret)

Jeg er like gammel som deg ts.

Jeg føler meg hverken rar eller gammel. Jeg flørter og har det gøy mens jeg venter på at den rette skal dukke opp (forhåpentligvis etter hvert, men jeg stresser ikke). Synes det er ganske deilig å være alene og :) (p.s. har også barn)

Endret av Lillie
Skrevet

Jeg er 47 år og singel. Hva skulle være så rart med det? Alle mennesker er ikke i forhold, uansett hvilken alder det måtte være snakk om. 

Skrevet (endret)

Jeg føler meg veldig rar som er snart 39 år, og singel. Har gått på en del smell i kjærligheten, og nå begynner jeg å bli litt stresset over at jeg er så gammel og singel. Føler meg alene med å være det. Har heldigvis barn.

Er det noen andre som er i tilsvarende situasjon her inne? 

Anonymous poster hash: 36bbf...5da

Jeg kan forstå følelsen,men ærlig talt:

Du er ikke gammel i det hele tatt da.må nesten le litt når så unge folk føler seg gamle :laugh: Dessuten har du barn.Jeg er 36,singel og barnløs og blir nok sett på som mer rar på grunn av det.Det er liksom ikke helt stuerent å være 35+ og barnløs hvis man er kvinne.En alenemor er det da ingen som tenker på som spesielt rar.Nei kos deg med barna dine og ikke stress med å finne en ny med en gang.Du har god tid til det senere.

Endret av Sandie
Skrevet

Jeg er straks 39 år og singel (dog dater en fyr for tiden, får se hva som blir ut av det). Har ikke vært singel så lenge da. Har også barn.

Anonymous poster hash: 122b3...681
Skrevet

Er 47 og singel, og ingen planer om å endre på det. Hvis noen synes jeg er rar, ja, så må dem bare synes det. Bryr meg veldig lite.

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes det er adskillig rarere at noen tror det er rart å være 39 og singel... Har du fryktelig liten omgangskrets, og snakker aldri med andre folk? Eller leser aviser? Det er enormt mange som er enslige her til lands, i alle aldersgrupper. Med tanke på hvor vanlig det er å skille seg for tiden sier det seg selv at mange godt voksne er single. 

Anonymous poster hash: 2e177...1c7
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...