Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg traff en mann for 6-7 mnd siden et par ganger, men det ble altså til at jeg måtte avlyse siste daten og siden har vi ikke snakket sammen.

Jeg har tenkt litt på han i det siste, og jeg har vel egentlig forstått at jeg har vært dum som ikke tok kontakt med han etter at jeg måtte avlyse, fordi han er en utrolig hyggelig og flott fyr som jeg kunne tenke meg å bli bedre kjent med.

Noen som har vært i samme situasjon? Er redd jeg har dummet meg litt ut og at han ikke vil gi meg en sjans til, selvom han var veldig klar på at han ville ha et fast forhold og viste interesse for meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har ikke brent alle broer, kom tilbake når du har sendt stygge sms-er til ham, brølt til ham, skjelt ham ut, vært gravid og tatt abort, mistet kontrollen etter alle noter. Da kan du snakke om at du har brent broer.

Du har ingenting å være redd for.

Anonymous poster hash: 11b70...dac
  • Liker 3
Skrevet

Du har ikke brent alle broer, kom tilbake når du har sendt stygge sms-er til ham, brølt til ham, skjelt ham ut, vært gravid og tatt abort, mistet kontrollen etter alle noter. Da kan du snakke om at du har brent broer.

Du har ingenting å være redd for.

Anonymous poster hash: 11b70...dac

Du sier noe her ja. Jeg har jo ikke vært slem mot han, men han tok vel avlysningen som et tegn på at jeg ikke var interessert når jeg ikke tok initiativ til en ny date heller.

Skrevet

Du sier noe her ja. Jeg har jo ikke vært slem mot han, men han tok vel avlysningen som et tegn på at jeg ikke var interessert når jeg ikke tok initiativ til en ny date heller.

Send han en melding :) du merker fort hvordan stemningen for å gjennopta kontakten er

Skrevet

Send han en melding :) du merker fort hvordan stemningen for å gjennopta kontakten er

Jeg sendte han en mld på messenger og spurte hvordan det gikk med han, tenkte det var en grei måte å starte på😊 Har ikke hørt noe enda da, men han er jo på jobb.

Gjest Gjest_TSX80
Skrevet

Du har nok ikke brent alle broer, men han vil jo definitivt ha vanskeligheter med å tro på at du ikke gav han sparken, til fordel for noen andre.

Det ville i allefall jeg tenkt.

Så et tips kan jo være at du finner ut noe å si, som gjør at han skjønner han ikke er second best, og en du går tilbake til fordi du ville prøve noen andre i mellomtiden.

Det er ganske kjedelig å føle at man er siste utvei liksom, og slik jeg forstår deg i denne tråden, så kan det vel tenkes at det er sånn han har følt seg..

• Liker 1
Skrevet

Du har nok ikke brent alle broer, men han vil jo definitivt ha vanskeligheter med å tro på at du ikke gav han sparken, til fordel for noen andre.

Det ville i allefall jeg tenkt.

Så et tips kan jo være at du finner ut noe å si, som gjør at han skjønner han ikke er second best, og en du går tilbake til fordi du ville prøve noen andre i mellomtiden.

Det er ganske kjedelig å føle at man er siste utvei liksom, og slik jeg forstår deg i denne tråden, så kan det vel tenkes at det er sånn han har følt seg..

Ser den, sånn ville jeg også tenkt. Greien er at jeg fikk litt panikk fordi han var så seriøs. Drømmesituasjon egentlig, men jeg følte jeg ble kvalt..og han var ikke sånn som maste eller snakket til meg hele tiden, men han tok initiativ ofte, og det er jeg ikke vandt med.

Skrevet

Det kommer jo an på hva du gjorde i mellomtiden. Dersom det hadde vært tydelig at du hadde prøvd ut en annen kjekkas i mellomtiden, hvilket er meget vanlig blant norske kvinner, så hadde det ikke vært så aktuelt å gjenoppta kontakten for min del.

Jeg går heller alene og singel i graven enn å leve med at jeg var andrevalget. 

Anonymous poster hash: 2413d...ac1
Skrevet

Det kommer jo an på hva du gjorde i mellomtiden. Dersom det hadde vært tydelig at du hadde prøvd ut en annen kjekkas i mellomtiden, hvilket er meget vanlig blant norske kvinner, så hadde det ikke vært så aktuelt å gjenoppta kontakten for min del.

Jeg går heller alene og singel i graven enn å leve med at jeg var andrevalget.

Nei, jeg har ikke prøvd ut noen andre i mellomtiden. Det er ikke sånn at jeg spammer facebook, snap eller insta med bilder av gutter jeg dater, det har jeg ikke engang gjort med tidligere kjærester. Vi har heller ingen felles venner, så han hadde ikke fått vite om jeg hadde holdt på med noen andre heller.

Men det et jo akkurat dette jeg er redd for, at han skal tro at jeg tar til "takke" med han fordi det ikke funket med noen andre. Nå har vi snakket sammen ikveld, men det er bare litt løst om hva vi gjør på for tiden osv.

Jeg er ikke der enda at jeg føler at jeg kan ta initiativ til å høre om vi skal treffes en dag..

Skrevet

Han var veldig hyggelig i samtalen igår, og både svarte på spørsmål og stilte selv til meg..men jeg vet ikke, jeg får følelsen av at han ikke gidder å ta initiativ til noe samtale, og jeg forstår han veldig godt. Jeg vet bare ikke helt hvordan jeg skal gå frem..jeg har heller ikke skrevet noe til han ang hva som skjedde sist fordi jeg rett og slett ikke har peiling på hva jeg skal skrive.

Skrevet

Han var veldig hyggelig i samtalen igår, og både svarte på spørsmål og stilte selv til meg..men jeg vet ikke, jeg får følelsen av at han ikke gidder å ta initiativ til noe samtale, og jeg forstår han veldig godt. Jeg vet bare ikke helt hvordan jeg skal gå frem..jeg har heller ikke skrevet noe til han ang hva som skjedde sist fordi jeg rett og slett ikke har peiling på hva jeg skal skrive.

Da har du vel kanskje muligheten ennå, det kan jo egentlig bare han svare på ut fra hva han selv tror. Men om han er litt lunken så må du nesten ta en sjanse og vise interesse, invitere han på date, det er jo som regel begrenset hvor lenge man ønsker å vente. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...