AnonymBruker Skrevet 28. september 2015 #1 Del Skrevet 28. september 2015 Jenta mi er to år, og har begynt med dette de siste ukene. Men jeg registrerer at hun etter ca 1 time kan begynne å gå normalt igjen. Likevel undrer jeg meg over hvorfor dette skjer med henne, nesten hver dag. Har noen opplevd liknende med deres barn, og vet dere hva dette kan være?Anonymous poster hash: e8205...79e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Magnifiq Skrevet 28. september 2015 #2 Del Skrevet 28. september 2015 (endret) Kan hun ha vondt i leddene? Er hun noe varm eller Hovden rundt ved leddene? Edith; må legge til.. Jeg tenker også i retning barneleddgikt. Endret 28. september 2015 av Magnifiq Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiubi Skrevet 28. september 2015 #3 Del Skrevet 28. september 2015 Voksesmerter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2015 #4 Del Skrevet 28. september 2015 Barneleddgikt? Ville tatt henne med til lege. Anonymous poster hash: b0601...782 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2015 #5 Del Skrevet 28. september 2015 Hva med å få en time hos fastlegen...? Anonymous poster hash: c2429...d05 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugerøret Skrevet 28. september 2015 #6 Del Skrevet 28. september 2015 Det behøver ikke bety barneleddgikt,men synes det er noe som burde utredes ja. Kan være andre ting,så ha døren åpen for det.http://www.revmatiker.no/diagnoser/barneleddgikt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 30. september 2015 #7 Del Skrevet 30. september 2015 Kan kanskje være barneleddgikt da symptomene du beskriver er veldig typiske. Klart det kan være andre ting også, men ta henne med til legen, eller ta i det minste en telefon til legen deres og hør hva h*n sier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå