Gå til innhold

bursdag en ensom dag

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Så kom den igjen den dagen jeg burde gledet meg til. Bursdagen min.

1 tekstmelding fra sjefen og 1 telefon fra moren min.

Selv ikke ungene husker bursdagen min. Mannen min husket den, men gaven kom ikke I tide (I år heller).

Jeg ordner alltid gaver og husker alle bursdagen I familien, men de siste 10 årene er det ingen som husker meg.

Kanskje det kommer en tekstmelding dagen etter... Nei og ikke dagen etter der eller hele uken etter.

Vet jeg burde heve meg over det når man snart er 40, men for meg så er det å ha bursdag en dag som viser meg hvor alene jeg er I en stor familie. Og ja jeg blir faktisk lei meg for at de glemmer hvert eneste år.

Anonymous poster hash: cb6ef...3e8

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med dagen!

Skjønner hva du mener. Men tenk heller på alle andre dagene i året der noen viser at de bryr seg om deg. Noen er bare rett og slett dårlig på å huske datoer.

Skriv på Facebook at du har bursdag, så husker folk på deg!

Anonymous poster hash: a1104...642

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagen :blomst:

Føler med deg! Er voksen og vet at det er teit, men blir fortsatt litt trist på bursdagen min. Du får ha bursdagen din på facebook, så får du i det minste gratulasjoner der :P Og hvis du har noen venninner så kan du jo invitere på middag eller spørre om de vil være med å feire deg litt på en restaurant eller noe?

Anonymous poster hash: 66121...880
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobbe med å bytte ut crappy folk rundt deg, til folk som fortjener det.

Anonymous poster hash: bdfe8...235

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:strix: GRATULERER MED DAGEN! :strix:

Skjønner veldig godt hvordan du har det, er omtrent like gammel som deg og like trist hvert år. Og så blir man lett litt sånn martyr oppi det hele. Facebook er faktisk veldig fin å ha en sånn dag!

Stor klem fra meg! :troest: Neste bursdag syns jeg vi skal glede oss til, og helst ligge i forkant sånn at ungene er forberedt og mannen gjør noe romantisk ut av den!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk alle sammen.

Facebook gjorde dagen litt bedre for der var det flere som gratulerte.

Bare litt sårt når man føler seg glemt.

Neste år tar jeg med meg mann, barn og et venner ut. Det var en god ide så Tusen takk for den.

Klem til deg som også har det slik.

Anonymous poster hash: cb6ef...3e8

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...