Gå til innhold

Forstår meg ikke helt på gutten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært på dealern med en "gutt". Vel, er 30 år så er vel strengtatt enn mann :P

Jeg er 27.

Vi har tilsammen møttes 4 ganger. Første gangen var det hos felles venner.

Vi møttes igjen etter ca. ett halv år på en fest. Vi rota litt da. Senere tok han kontakt og ville ha meg på besøk for han ville bli bedre kjent, som han så fint sa :P

Han er norsk, men bor i Tyskland pga jobb. 

Jeg dro. 

Vi hadde det veldig fint sammen. Kosa, hadde sex og hadde det bare morsomt. Vi hadde god kjemi, samme humør osv.

Det var han som foreslo at jeg skulle komme å besøke han. Han var skikkelig gira på det. Jeg hadde ikke gitt noen hint eller noe..

Nå kommer han på besøk hit i morgen (kun for å besøke meg!). Han skriver på melding at han gleder seg veldig, håper at tida går fort til vi møtes, gleder seg til å kose med meg osv. 

De få gangene jeg har nevnt noe "seriøst", slik som at hvis vi skulle bli kjærester, så måtte en av oss flytte eller noe sånt. For det er jo ikke vits å styre på hvis ingen av oss vil flytte. Det er bare derfor jeg sier det..

Men da blir han liksom så rar.. Men jeg vil bare være realistisk. 

Men han virker sånn generelt mer gira enn meg, men han gir meg av og til så merkelige signaler. Men uansett, jeg gidder ikke å "mase" på han. 

Har hørt han har blitt  såra en del før og aldri hatt samboer. 

Tenkte kanskje han syns det er vanskelig å snakke om. Men hvor lenge skal vi møtes sånn føre han vet noe? Jeg vet jo ikke NÅ om jeg vil være sammen med han resten av livet. Men jeg vil jo noe liksom.. Syns bare alt er så tungvint når han bor så langt unna.. 

Mener bare at en mann hadde ikke gidde å reist med fly i 2-3 timer for å møte ei dame bare for "moroskyld".. 

Hva tror dere?

Anonymous poster hash: c188d...3b5
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_TSX80
Skrevet

Du er på dealern med en fyr du har møtt 4 ganger. Jeg tror at du er litt tidlig ute med å nevne ordet "flytte" i det hele tatt.

Vær laid back, se hvordan det går. Hvis dere finner tonen og ønsker å se mer til hverandre, vil dere etterhvert naturlig snakke om det uansett.

Men er han her en normalt oppegående fyr, skremmer du han ved å snakke om hvem skal flytte hvor - etter å ha møttes kun 4 ganger.

Relax my friend..

• Liker 2
Skrevet

Flott at dere har samme humør! :danse:

Anonymous poster hash: 83431...7bf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...