AnonymBruker Skrevet 28. september 2015 #1 Del Skrevet 28. september 2015 Jeg skulle sendt en melding til noen anonymt.. Er det et sted jeg kan gjøre dette? Anonymous poster hash: db47f...441 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattugla Skrevet 28. september 2015 #2 Del Skrevet 28. september 2015 Jeg vet det er ikke det du spør om, men hva ER det med folk og anonyme meldinger/eposter etc? Hvis man ikke har nok respekt for vedkommende til å si det rett ut bør man la være. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bamsebrum Skrevet 28. september 2015 #3 Del Skrevet 28. september 2015 Hvorfor anonymt, feig ? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2015 #4 Del Skrevet 28. september 2015 Det er en god grunn til dette, uten at jeg vil utdype det nærmere. Jeg er hverken feig eller noe annet. Jeg vil derimot ikke ha navnet mitt linket til saken. Anonymous poster hash: db47f...441 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2015 #5 Del Skrevet 28. september 2015 http://send-gratis-sms.no/ Du finner sikkert et alternativ her. Så vidt jeg kan se, er det i alle fall 3 stykker som ikke har ditt nummer som avsender. Anonymous poster hash: 23015...050 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2015 #6 Del Skrevet 28. september 2015 http://www.klikk.no/forum/dinbaby/index.php/topic/10470938-kan-man-sende-sms-og-skjule-avsenderen-eller-sende-anonymt-fra-nettet/ Her ser du også flere ulike metoder. Anonymous poster hash: 23015...050 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2015 #7 Del Skrevet 28. september 2015 Og her http://www.hostemostel.com/14/2012/01/hvordan-du-sender-en-tekstmelding-fra-en-anonym-nummer-online.html Anonymous poster hash: 23015...050 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2015 #8 Del Skrevet 28. september 2015 Uansett hvor anonym du tror du er så kan IP adressen lett spores. Dette blir å lure seg selv. Kan du ikke stå for det du skal melde, så får du la være eller sende et gammeldags brev med frimerke. Men husk å bruke hansker så du ikke setter igjen fingermerker. Og ikke slikk konvolutten eller frimerket, da setter du igjen dna. Anonymous poster hash: 79646...027 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2015 #9 Del Skrevet 28. september 2015 Hvis du skal melde fra at mannen til naboen er utro, så la være. Anonymous poster hash: ed921...e35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 2Bhonest Skrevet 28. september 2015 #10 Del Skrevet 28. september 2015 Uansett hvor anonym du tror du er så kan IP adressen lett spores. Dette blir å lure seg selv. Kan du ikke stå for det du skal melde, så får du la være eller sende et gammeldags brev med frimerke. Men husk å bruke hansker så du ikke setter igjen fingermerker. Og ikke slikk konvolutten eller frimerket, da setter du igjen dna.Anonymous poster hash: 79646...027 For å få ut hvem som eide eller eier ipadressen, så må det gjennom rettsystemet og selv ikke da vil det bli pålagt utlevert, om ikke lovbruddet er grovt nok... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flekk Skrevet 28. september 2015 #11 Del Skrevet 28. september 2015 skal du tipse politiet om noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå