Gå til innhold

Datingapper

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nylig blitt singel, og lurer derfor på hvilke dating-apper som er populære nå. Er Tinder helt ut?

Anonymous poster hash: a1ffe...809

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tinder er fortsatt mest populær. Andre har prøvd seg uten å nå opp.

Anonymous poster hash: 1ed8c...506
Skrevet (endret)

Tinder er fortsatt mest brukt. Happn kan være verdt et forsøk hvis du er jente, men jeg har inntrykk av at det var mest en sommergreie. Synes selv det var tungvindt brukergrensesnitt og labre resultater der.

Endret av guttemann
Skrevet

Tinder er fortsatt med brukt. Happn kam være verdt et forsøk hvis du er jente, men jeg har inntrykk av at det var mest en sommergreie. Synes selv det var tungvindt brukergrensesnitt og labre resultater der.

Prøvde meg på Happn, og selv om jeg kikker innom engang iblant tror jeg jeg har fått én match der. Virker som om mange er registrert, men få bruker aktivt. Har et par venninner som får match med "alle" på Tinder, men selv de får forholdsvis få på Happn.

Skrevet

Prøvde meg på Happn, og selv om jeg kikker innom engang iblant tror jeg jeg har fått én match der. Virker som om mange er registrert, men få bruker aktivt. Har et par venninner som får match med "alle" på Tinder, men selv de får forholdsvis få på Happn.

Ja, såvidt jeg skjønner viser den listen over folk etter når du "krysset spor" med dem sist. De andre drukner langt nede i listen, så med mindre man sitter og trykker i appen omtrent samtidig, blir det ikke match, fordi man ikke kommer til å få hverandre opp. Unntaket er hvis du ser gjennom alle man krysser spor med og får opp i appen, men i Oslo er det alt for mange til at jeg gadd ihvertfall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...