AnonymBruker Skrevet 28. september 2015 #1 Skrevet 28. september 2015 Vet ikke hvor denne hører hjemme, men.. Når man kommer i kontakt med sinnsyke og trakasserende mennesker ifb kjøp/salg av varer, hvordan forholder man seg til dem på best måte? Er det mest effektive å ikke respondere på sinte meldinger eller telefoner, eller er det best å stramme dem opp og fortelle dem at slik oppførsel er uakseptabel? Noen som vet? Har fått truende sms, ble faktisk redd siden personen virker meget ustabil og ja..sinnsyk.. Og telefon midt på natta.. Anonymous poster hash: 63ed1...c5d
Artemiss Skrevet 28. september 2015 #2 Skrevet 28. september 2015 (endret) Jeg ville nok ignorert slike ting. Noe annet vil nok gjøre personen enda sintere og mer truende. Endret 28. september 2015 av Artemiss
AnonymBruker Skrevet 28. september 2015 #3 Skrevet 28. september 2015 Jeg ville nok ignorert slike ting. Noe annet vil nok gjøre personen enda sintere og mer truende. Ok. Kjæresten min ble forbanna, så sendte en sint sms. Jeg varslet de som styrer siden der man legger ut annonser. Men håper bare denne personen holder avstandAnonymous poster hash: 63ed1...c5d
AnonymBruker Skrevet 28. september 2015 #4 Skrevet 28. september 2015 Legg tlfnr til denne personen i avvisningslisten på mobilen og blokker der du kan (fb og andre sosiale medier) Anonymous poster hash: 20479...8ae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå