AnonymBruker Skrevet 28. september 2015 #1 Skrevet 28. september 2015 Har sendt en melding til en jeg ikke er venn med på Facebook. Vi har heller ingen felles venner. Vedkommende bruker messenger. Ser at det står sendt på meldingen inne på chatten min, men ikke levert eller sett slik det står på alle andre meldinger jeg har på chatten min. Er det ikke mulig å sende meldinger til mennesker man ikke er venn med på Facebook? Har i ettertid googlet det og da ser det ut som at slike meldinger kommer i en mappe som heter "annet" der spam etc kommer. Men samtidig kom jeg over denne artikkelen (og den er jo fra 2015) http://techcrunch.com/2015/05/21/more-than-just-friends/#.p5vkla:8hRe Her ser det jo ut som man har mulighet til å sende meldinger til personer man ikke er venn med, Hva er riktig? Er det umulig å sende melding? Vil ikke adde personen som venn, men vil veldig gjerne sende en melding via Facebook. Hilsen Frustrert. Anonymous poster hash: 4f51b...403
ludo Skrevet 28. september 2015 #2 Skrevet 28. september 2015 Jeg har fått melding fra folk jeg ikke er venn med,da står de som ulest/ikke levert helt til jeg åpner den. Så det er fullt mulig!
AnonymBruker Skrevet 28. september 2015 #3 Skrevet 28. september 2015 Jeg har fått melding fra folk jeg ikke er venn med,da står de som ulest/ikke levert helt til jeg åpner den. Så det er fullt mulig! Så flott! Men er det da folk du ikke har felles venner med? Tror det vanlige er at man får meldinger i innboksen fra venner og folk der man har felles venner.Anonymous poster hash: 4f51b...403
Florence Skrevet 28. september 2015 #4 Skrevet 28. september 2015 Du kan sende og den kommer i annet/other-innboksen til den du sender til, og der er den ikke alltid like lett å se. 1
Fashionistaen Skrevet 28. september 2015 #5 Skrevet 28. september 2015 Så flott! Men er det da folk du ikke har felles venner med? Tror det vanlige er at man får meldinger i innboksen fra venner og folk der man har felles venner.Anonymous poster hash: 4f51b...403 Har fått flere mld. fra folk jeg ikke har felles venner på på FB. Har vært random meldinger og en gang da jeg mistet lommeboken min og noen hadde funnet den De havner bare på others og ikke under venner, så kan ta en stund før vedkommende ser de. 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2015 #6 Skrevet 28. september 2015 Du kan sende og den kommer i annet/other-innboksen til den du sender til, og der er den ikke alltid like lett å se. Den sjekker man jo så og si aldri! Så det er jo kjipt. Jeg viste ikke at Annet mappen eksisterte jeg. Anonymous poster hash: 4f51b...403
Florence Skrevet 28. september 2015 #7 Skrevet 28. september 2015 Den sjekker man jo så og si aldri! Så det er jo kjipt. Jeg viste ikke at Annet mappen eksisterte jeg.Anonymous poster hash: 4f51b...403 Nja, ikke så kjipt hvis man ikke ønsker meldinger fra tilfeldige fremmede personer. Hvorfor må du sende melding til en du ikke er venn med? Finnes det ingen andre måter å kontakte denne personen på?
ludo Skrevet 29. september 2015 #8 Skrevet 29. september 2015 Så flott! Men er det da folk du ikke har felles venner med? Tror det vanlige er at man får meldinger i innboksen fra venner og folk der man har felles venner.Anonymous poster hash: 4f51b...403 Jeg hadde ingen felles venner med noen av de som har sendt meg melding:)
Rainbow Skrevet 29. september 2015 #9 Skrevet 29. september 2015 Jeg får dem i innboksen (den vanlige) hvis vi har noen felles venner eller er med i noen felles grupper. Ellers blir det i "other"-mappa, og den synes jo ikke engang på mobil. Trøblete.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå