Gå til innhold

Prøvetime

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag skal jeg på prøve time................ Litt bortkasta mener nå jeg, siden jeg allerede vet hvordan jeg vil ha håret, men greit å få hilst på hun som skal sette det opp også.

Jeg kommer tilbake senere å forteller hvordan det gikk. :hoho:

Videoannonse
Annonse
Gjest Augustbrud02_
Skrevet

Jeg vet også allerede hvordan jeg skal ha håret, men jeg betaler heller ikke for prøvetimen. Vi skal selvsagt prøve oss litt frem med hår og sånn, men ikke sette det opp på identisk måte som det skal gjøres på dagen. Mange vil kanskje si at det er en liten risiko i det. Kan forsåvidt være enig, men jeg stoler 100% på frisøren og jeg vet at jeg blir fornøyd. Og jeg synes det er kjempeflott at frisøren ikke tar noe betalt for prøvetimen!

Skrevet

Nå har jeg vært på prøvetime hos frisøren. Å det var en kjempe hyggelig opplevelse.

Var allerede veldig bestemt på hvordan håret skulle være, og hun som skulle følge mine ønsker var kjempe flink.

Hun kom med mange fine ord, om pynten min( slør og tiara), og gjorde meg veldig trygg.

Forloveren min ble veldig fornøyd og, så i dag er alle bare fornøyde.

Skrevet

Jeg var idag og bestillte time til prøvetimen og selve dagen.

Jeg må betale "trehundre-og-noen-kroner" for en slik prøve time.

Synes ikke det er så ille....

Skal ha håret bak på hodet og ikke oppå siden vi er like høye, min tilkommende og jeg.

Gleder meg til og gå til frisøren.

Få stelt håret slik er en nesten erotisk opplevelse for meg, det..... :oops: :wink: :oops:

Gjest Snorkfrøken
Skrevet

Scorpion73: Hvilken frisør skal du til? Jeg skal til "Hairconsept by Trude" og er veldig fornøyd med henne. Hadde prøvetime i mai og hun skjønnte med en gang hva jeg ønsket! Spennende............

Skrevet

Jeg skal på HAirdesing i Ørsta.

Jeg betalte 100 kr for prvetimen, og ca 1200 for selve dagen, med sminke, og det synes jeg var billig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...