AnonymBruker Skrevet 28. september 2015 #1 Skrevet 28. september 2015 Min mann har en kronisk sykdom som innebærer mye smerter. Før tok han mye smertestillende, og særlig Tramadol. Han var nøye påå å ikke ta det før han kjørte bil. Nå ville lege prøve smerteplaster og han er en annen person. Står opp smertefri og får kun smerter om han styrer for mye. Men kan han kjøre bil med dette plaster som heter norspam? Han føler seg ikke ruset men vil det slå ut om han blir stoppet i kontrollAnonymous poster hash: bab2d...3b3
AnonymBruker Skrevet 28. september 2015 #2 Skrevet 28. september 2015 http://www.felleskatalogen.no/medisin/pasienter/pil-norspan-mundipharma-562136 Her står det alt du trenger og vite. Felleskatalogen er en fin ting. Anonymous poster hash: 54683...66c
AnonymBruker Skrevet 28. september 2015 #3 Skrevet 28. september 2015 http://www.felleskatalogen.no/medisin/pasienter/pil-norspan-mundipharma-562136 Her står det alt du trenger og vite. Felleskatalogen er en fin ting. Anonymous poster hash: 54683...66c jeg har lest det vedlegget før,men det vi lurer på er at nå er jo politi mer nøye(og det er topp) på og ta bilister som bruker tabletter. Vil dette Plasteret slå ut på samme måte? Det står jo ingenting om detAnonymous poster hash: bab2d...3b3
AnonymBruker Skrevet 28. september 2015 #4 Skrevet 28. september 2015 Norspan kan man kjøre med så lenge du ikke føler deg ruset. Nå kommer det litt an på styrken, men Norspan er ikke det sterkeste plasteret man kan få. Han kan jo høre med legen sin også, om han er i tvil. Anonymous poster hash: 88bc4...b77
AnonymBruker Skrevet 28. september 2015 #5 Skrevet 28. september 2015 Norspan kan man kjøre med så lenge du ikke føler deg ruset. Nå kommer det litt an på styrken, men Norspan er ikke det sterkeste plasteret man kan få. Han kan jo høre med legen sin også, om han er i tvil.Anonymous poster hash: 88bc4...b77 han føler seg ikke ruset. Men vi kan ta en telefon til legen. Anonymous poster hash: bab2d...3b3
AnonymBruker Skrevet 28. september 2015 #6 Skrevet 28. september 2015 han føler seg ikke ruset. Men vi kan ta en telefon til legen.Anonymous poster hash: bab2d...3b3 Det er best ja og snakke med legen. Noen ganger føler man seg kanskje ikke påvirket av smertestillende når en har brukt det en stund. Men ting kan jo slå ut på prøver for det. Anonymous poster hash: 54683...66c
AnonymBruker Skrevet 28. september 2015 #7 Skrevet 28. september 2015 Min mann har en kronisk sykdom som innebærer mye smerter. Før tok han mye smertestillende, og særlig Tramadol. Han var nøye påå å ikke ta det før han kjørte bil. Nå ville lege prøve smerteplaster og han er en annen person. Står opp smertefri og får kun smerter om han styrer for mye. Men kan han kjøre bil med dette plaster som heter norspam? Han føler seg ikke ruset men vil det slå ut om han blir stoppet i kontrollAnonymous poster hash: bab2d...3b3 Herregud, snakk med legen! Anonymous poster hash: d4cfa...27e
AnonymBruker Skrevet 28. september 2015 #8 Skrevet 28. september 2015 Herregud, snakk med legen!Anonymous poster hash: d4cfa...27e hvorfor svarer du sånn? Jeg spør ett enkelt spørsmål om noen har erfaring og vet noe. Kan jo være noe andre lesere bruker ett slikt plaster og vet om det slår ut på test. Tror bare jeg må gi meg med å spørre om ting på KG. Du blir jo hengt for den minste ting. Hva er vits med ett forum om vi ikke kan spørre. Jeg er tydeligvis ikke så oppegående person som det du erAnonymous poster hash: bab2d...3b3 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2015 #9 Skrevet 28. september 2015 Om han kan kjøre bil når han bruker Norspan avhenger av dose, indikasjon og tilvenning. Evt kan han søke om dispensasjon hvis han ikke fyller helsekravene. Fastlegen kan veilede.Anonymous poster hash: 3bf4d...a66
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå